اخبار داغ

نارضایتی ساکنان بخش صمصامی کوهرنگ از قطع شبکه های دیجیتال

نارضایتی ساکنان بخش صمصامی کوهرنگ از قطع شبکه های دیجیتال
قطعی مکرر و اختلال در شبکه های دیجیتال بخش صمصامی کوهرنگ در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به واسطه استفاده مردم از ماهواره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، عده ای از مردم صمصامی در تماس با خبرنگار ما خواستار پیگیری قطعی و اختلال شبکه های دیجیتالی این بخش شدند.

سرعت بالای تکنولوژی در همه ی عرصه های قرن حاضر به ویژه رسانه ها، رادیو و تلویزیون و داشتن مخاطبان بی شمار به جرات می توان گفت تلویزیون یکی از نیاز های ضروری یک خانواده به شمار می آید به طوری که هر قشری از جامعه حداقل یک گیرنده تلویزیونی را در گوشه ای از منزل خود را داراست.
 
ایجاد شبکه دیجیتال در شهرستان کوهرنگ برای برخورداری مردم این شهرستان از این تکنولوژی چندسالی است که راه اندازی شده که متاسفانه چندین روز است در بخش صمصامی با مشکلات و معایب فراوانی همراه است.
 
اختلال و قطعی مکرر شبکه های دیجیتال در صمصامی به علت عدم پوشش 100درصدی و آماده نبودن زیر ساخت های اساسی شبکه دیجیتال در این شهرستان است، که با کوچکترین قطعی برق و بارش باران و هرگونه شرایط جوی دیگر 10 شبکه از 20 شبکه گیرنده های دیجیتال در این شهرستان نیز قطع می شود.
 
اختلال و قطعی مکرر و یا خش دار بودن تصویر و صدا در شبکه های دیجیتال در این شهرستان کم کم در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به واسطه استفاده  مردم این شهرستان از ماهواره شده است که لازم است مسئولان امر نسبت به رفع عیوب دیجیتال در این شهرستان هرچه سریعتر اقدام کنند.

بخشدار دوآب صمصامی در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، ضمن عذر خواهی از اهالی دوآب صمصامی بعلت مشکلات بوجود آمده در شبکه های تلویزیونی بیان داشت: این قطعی ها در جهت راه اندازی شبکه های دیجیتال می باشد.

حسن مرادی افزود: با توجه به قول مساعدت استاندار محترم و مدیرکل صدا و سیمای استان شبکه دیجیتال دوآب صمصامی هم اکنون قابل استفاده است.

وی بیان داشت: شبکه دیجیتال بخش دوآب صمصامی در دهه مبارک فجر رسما به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/610ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه