اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

هشدار امام جمعه موقت به تغییر پوشش در بادرود/ بعضی جشن تولدها تبدیل به مجلس پارتی و رقص شده است

هشدار امام جمعه موقت به تغییر پوشش در بادرود/ بعضی جشن تولدها تبدیل به مجلس پارتی و رقص شده است
حجت الاسلام رجبی گفت: در موارد محدود نمونه هایی از نوع پوشش بانوان و حتی آقایان مشاهده و گزارش می شود که اصلا در شان منطقه نیست و این روند باید اصلاح شود ضمن اینکه مسئولان هم باید هشدار نسبت به این تغییر و نوع پوشش را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل آوای نطنز، از امام جمعه موقت بادرود با اشاره به حادثه پلاسکو در تهران، اظهار کرد: این حادثه جدا از تمام تلخی هایی که داشت و ملت بزرگ ایران دچار غم و اندوه کرد دارای زیبایی و زشتی هایی نیز بود که باید زیبایی ها را در این نوع حوادث تقویت و زشتی ها را برطرف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز،,

حجت الاسلام سعید رجبی ابراز همدردی اقشار مختلف مردم نسبت به آسیب دیدگان و همچنین خانواده شهدا را از زیبایی های حادثه عنوان کرد و افزود: حضور برخی ها در محل حادثه و اقدام به تصویر گرفتن از صحنه های درد کشیدن عده ای از آسیب دیدگان در این مکان ضمن این که روند امداد رسانی را کند کرده بود نشانی از یک فقر فرهنگی نیز بود.

,

وی ادامه داد: امیدواریم با تقویت زیبایی ها در این گونه اتفاق ها و نفی زشتی ها و همچنین فرهنگ سلفی گرفتن از حادثه ها از بین رفته و به جای آن حس نوع دوستی، کمک و احترام به دیگران در این گونه موارد بیش از پیش تقویت شود.

,

خطیب موقت جمعه بادرود با تاکید بر روند تضعیف داعش در منطقه، بیان کرد: به لطف خداوند و تلاش های جبهه های مقاومت داعش روزهای آخر خود را سپری می کند و این روند تضعیف نشان می دهد که هرگاه و در هر کجا مقاومت حضور یافته است پیروزی نهایی با آن ها است.

,

وی با تاکید بر این که هر روز که می گذرد حمایت های آمریکا از داعش نمایان تر می شود، بیان کرد: تقویت رژیم صهیونیستی، ایجاد اسلام آمریکایی با افراط گرایی و به فروش رفتن سلاح های غربی ها سه هدف اصلی ایجاد داعش و حمایت از آن ها بود که به لطف خدا این اهداف محقق نخواهد شد.

,

امام جمعه موقت بادرود با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در بادرود، گفت: منطقه ما یک منطقه زیارتی است و در مورد عفاف و حجاب باید از سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین سیره زندگی حضرت زهرا (س) الگو برداری شود.

,

وی اضافه کرد: در موارد محدود نمونه هایی از نوع پوشش بانوان و حتی آقایان مشاهده و گزارش می شود که اصلا در شان منطقه نیست و این روند باید اصلاح شود ضمن اینکه مسئولان هم باید هشدار نسبت به این تغییر و نوع پوشش را جدی بگیرند.

,

حجت الاسلام رجبی همچنین به برگزاری جشن تولدها در بادرود اشاره و خاطر نشان کرد: بعضی از این جشن هایی که هزینه های سنگینی در آن خرج می شود تبدیل به پارتی و رقص و غیره نیز می شود که حساسیت ویژه و توجه لازم مسئولان در این مورد نیز ضرورت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه