اخبار داغ

انتقاد شدید امام جمعه سیراف از مسئولین؛

استفاده نکردن از بچه های بومی اهانت به مردم کنگان است/سیراف جای تفریح و بازید مدیران پارس جنوبی نیست

استفاده نکردن از بچه های بومی اهانت به مردم کنگان است/سیراف جای تفریح و بازید مدیران پارس جنوبی نیست
امام جمعه سیراف در انتقاد شدید از مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت:وقتی در جلسات ائمه جمعه می بینند ما دغدغه اشتغال داریم بعضی میخندند که چطور شما در کنار این همه پروژه های عظیم گازی هستید و بیکار دارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا، امام جمعه سیراف در انتقاد شدید از مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت:وقتی در جلسات ائمه جمعه می بینند ما دغدغه اشتغال داریم بعضی میخندند که چطور شما در کنار این همه پروژه های عظیم گازی هستید و بیکار دارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا،,

وی در ادامه گفت:مدیران پارس جنوبی بدانند استفاده نکردن از بچه های بومی اهانت بزرگیست به مردم شریف شهرستان کنگان مدیران منطقه ویژه بدانند استفاده نکردن از بچه های بومی اهانت به مردم شهرستان کنگان استو

,

عاشوری افزود :در ادامه سازمانی که بنده چند جلد قرآن برای مساجد سیراف از آنها خواستم اما گفتند نداریم چطور شما سیراف رو برای خود کرده اید منطقه گردشگری و فکر می کنید شهر بی صاحب و بی کس است تفریحاتتون در سیراف است اما هیچ کمکی به بحث فرهنگی سیراف نمی کنید! دریغ از یک ریال کمک سازمان منطقه ویژه به شهرسیراف! چطور بدی آب و هوا و دود و دم و مشکلات فرهنگی برای ماست.

,

امام جمعه سیراف از عدم حمایت سازمان پارس جنوبی گفت : آقایان با پرواز بیایند منطقه ویژه و سیراف تفریح کند بازدید کنند و به ریش مردم و مسئولین سیراف بخندند دوسال است درخواست ساخت جامعه القرآن در شهر سیراف داده ایم هیچ کاری نشده است چرا کمک ها باید به جای دیگر برود واقعا زشت است.

,

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: روحانیونی در منطقه شهرستان کنگان و سیراف و پرک و شیرینو فعالیت می کنند اما یک نماز جماعت از آنها در شرکت ها و پتروشیمی ها دریغ می شود ستاد قامه نماز جماعت راه انداخته اند به عنوان قرارگاه فرهنگی مگر شما چه کار فرهنگی در این منطقه انجام می دهید اگر هم برنامه ای اجرا می شود.

, امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: ,

عاشوری تصریح کرد: باز هم پشت درهای بسته برای خودتان هست و فایده آن به این مردم نمی رسد من جداً تذکر می دهم مسئولین منطقه ویژه هوشیار باشند اهانت به مردم منطقه نکنید اگر این روند ادامه پیدا کند ما از راه دیگر وارد می شویم راه را می بندیم و اجازه نمی دهیم که وارد شوند شهر سیراف را بین الحرمینی نبینید که بیایید تفریح کنید و بروید باید به این مردم خدمات بدهید من از مسئولین می خواهم به طور جد این مسأله را پیگیری کنند.

, عاشوری تصریح کرد:,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه