اخبار داغ

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرری به علت آسیب دیدگی در حادثه پلاسکو در بیمارستان بستری شد

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرری به علت آسیب دیدگی در حادثه پلاسکو در بیمارستان بستری شد
رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره 9 شهرری در عملیات امدادرسانی حادثه پلاسکو از ناحیه سر و دست دچار آسیب شده و در بیمارستان بستری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، در دومین روز از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو تهران و در پی شهادت چند تن از آتش نشانان شجاع و فداکار میهنمان، مردم شهرری با تجمع در مقابل ایستگاه آتشنشانی شماره 9 (شهرری) ضمن ابراز همدردی با ماموران آتش نشانی این ایستگاه، با اهدای گل و روشن کردن شمع مراسم شام غریبان برپا کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، در دومین روز از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو تهران و در پی شهادت چند تن از آتش نشانان شجاع و فداکار میهنمان، مردم شهرری با تجمع در مقابل ایستگاه آتشنشانی شماره 9 (شهرری) ضمن ابراز همدردی با ماموران آتش نشانی این ایستگاه، با اهدای گل و روشن کردن شمع مراسم شام غریبان برپا کردند. ,

یکی از ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 9 شهید واحد رحمانی (شهرری) در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری گفت: محمدرضا هاشمی رئیس ایستگاه شماره 9 که دیروز بلافاصله پس از وقوع حادثه، جهت امداد رسانی در محل ساختمان پلاسکو حاضر شده بود متاسفانه در عملیات نجات، از ناحیه سر و دست دچار آسیب شده و در بیمارستان سینا بستری شده است.

, آفتاب ری,

ماشینهای سنگین ایستگاه شهرری جهت خدمات پشتیبانی به ساختمان پلاسکو اعزام شدند

, ماشینهای سنگین ایستگاه شهرری جهت خدمات پشتیبانی به ساختمان پلاسکو اعزام شدند, ماشینهای سنگین ایستگاه شهرری جهت خدمات پشتیبانی به ساختمان پلاسکو اعزام شدند,

وی با بیان اینکه از تمام ایستگاه های شهر تهران جهت امداد رسانی نیرو اعزام شده است، تصریح کرد: ماشینهای سنگین شهرری جهت خدمات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده اند و تمام ماموران این ایستگاه در حال آماده باش هستند. 

,

این مامور آتش نشانی از مردم خواست برای نجات همکارانش از زیر آوار دعا کنند و ادامه داد: جهت سهولت عملیات نجات و خدمات رسانی، مردم از تجمع در محل وقوع حادثه و خیابانهای اطراف خودداری کنند. 

,

وی اظهار داشت: تمام شهرستانهای اطراف تهران نیز در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به نیروهای کمکی بیشتر سریعا به محل اعزام شوند. 

,

این مامورآتش نشانی با بیان اینکه عملیات آواربرداری توسط همکاران سرعت بیشتری گرفته است، گفت: هیچ آماری از تعداد آتش نشانان محبوس در زیر آوار و شهدا وجود ندارد. 

,

تصاویر شام غریبان در ایستگاه شهرری:

,

, , , , , ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه