اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبر داد؛

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لردگان به سرزمینهای نور+ عکس

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لردگان به سرزمینهای نور+ عکس
اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لردگان ،در سال95،در قالب هفت دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی، فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان صبح امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امروز 277 دانش آموز دختر مقطع متوسطه لردگانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان, سلام لردگان, سلام لردگان,
وی افزود: این دانش‌آموزان در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور و از آن مناطق اروند رود، شلمچه و مناطق عملیاتی فتح المبین دیدن می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به اینکه این سفر سه روزه است، تصریح کرد: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم و راهیان نور صرفا یک اردوی تفریحی نیست بلکه یک اردوی معرفتی است،و در این اعزام هدف ما ارتقاء معرفت دانش آموزان به شهدای والامقام است .
وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور امسال در شهرستان لردگان طی هشت مرحله به تعداد 2305 نفر تا پایان سال جاری با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  انجام می گیرد.

گفتنی است این دانش آموزان با حضور در گلزار شهدای شهر لردگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان با آرمان های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
,
,
,
,
,
,






انتهای پیام/630 ل

, ,
, ,
, ,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه