اخبار داغ

واکنش دی‌ماریا به حضور در لیگ چین

واکنش دی‌ماریا به حضور در لیگ چین
ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن به شایعه حضورش در لیگ چین واکنش نشان داد و تاکید کرد که در PSG باقی خواهد ماند چرا که برای او پول اولویت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در فصل جابه‌جایی زمستانی خبرهای زیادی درباره حضور آنخل دی‌ماریا در لیگ چین به گوش رسیده است. این بازیکن آرژانتینی با پیشنهاد وسوسه انگیز یک باشگاه چینی مواجه شده است اما او تاکید کرد در پاری ‌سن‌ ژرمن می ماند و قصد ترک این تیم را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دی‌ماریا در این‌باره اظهار کرد: دو سال دیگر با پاری ‌سن‌ ژرمن قرارداد دارم و به دنبال ترک این تیم هم نیستم. تا پایان قراردادم در پاری سن ژرمن می مانم. هم خودم و هم خانواده‌ام از زندگی کردن در پاریس خوشحال هستیم و این مهم‌ترین چیز برای من است.

,

ستاره پیشین رئال‌ مادرید و منچستریونایتد ادامه‌ داد: هر کسی تفکرات خاص خود را دارد. برای بعضی از بازیکنان، پول مهم‌تر از هر چیزی است اما برای من پول مهم نیست و به همین خاطر، به لیگ چین نمی‌روم. به پاری ‌سن‌ ژرمن  آمدم چراکه می‌خواهم با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورم. برای رسیدن به چنین هدفی، نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم.

,

دی‌ماریا بعد از ناکامی در منچستریونایتد، به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست به این امید که در این تیم به روزهای اوج برگردد. او در فصل نخست حضورش در PSG تا حدودی خوب ظاهر شد اما  در فصل جاری ناامید کننده بوده و جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است.

انتهای پیام/

, PSG,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه