اخبار داغ

رییس اتحادیه پوشاک تهران:

پلاسکو قلب تپنده توزیع کالا و پوشاک بود/ خسارت جدی 560 مغازه پوشاک در آستانه شب عید نگران‌کننده است

پلاسکو قلب تپنده توزیع کالا و پوشاک بود/ خسارت جدی 560 مغازه پوشاک در آستانه شب عید نگران‌کننده است
رییس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برآورد خسارت فاجعه پلاسکو نیاز به زمان دارد، گفت: 560 مغازه با تخریب ۱۳ تا ۱۴طبقه آسیب دیده اند و این ساختمان با خاک یکسان شده است و تمام کالاها، اسناد بهادار و صندوق ها از بین رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک تهران در گفت و گو با خبرنگار «رازق»، در مورد فاجعه ساختمان پلاسکو بعد از بازدید از محل حادثه، اظهار کرد: الان در محل ساختمان پلاسکو هستم و دیدم مغازه داران نگرانی های زیای دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از مغازه داران و صاحبان تولیدی در ساختمان پلاسکو ناراحت بودند که تازه تاریخ بیمه آنها تمام شده بود و دیر اقدام به تمدید کردند.

رییس اتحادیه پوشاک تهران با تأکید براینکه بخشی از مغازه ها و تولیدی ها در ساختمان پلاسکو بیمه نبودند، اضافه کرد: حادثه دیدگان  درخواست داشتند که داشتن بیمه به بخشی از روند اخذ پروانه توسط متقاضیان صورت بگیرد و کسی که بیمه ندارد از پروانه آن جلوگیری شود.

شیرازی با اشاره به این نکته که متأسفانه وقتی دچار حادثه بحران می شوند حرف از بیمه کردن می زنند و این دیر است، افزود: باید بر روی اینگونه بیمه ها بیشتر فرهنگسازی شود زیرا حاثه خبر نمی کند.

وی با بیان این مطلب که کسبه، فعالان و اتحادیه ها نیز باید از این حوادث درس بگیرند، تصریح کرد: باید برای آینده از این مسایل عبرت بگیریم تا توجه ویژه ای به بیمه داشته باشیم.

رییس اتحادیه پوشاک تهران با تأکید بر اینکه برآورد خسارت نیاز به زمان دارد و باید کار کارشناسی شود، تصریح کرد: 560 مغازه با تخریب ۱۳ تا ۱۴طبقه آسیب دیده اند و این ساختمان با خاک یکسان شده است و این احتمال می رود که تمام کالاها، اسناد بهادار و صندوق ها از بین رفته است.

شیرازی اضافه کرد: خسارت ها زیاد است و بخشی از آنها هم بیمه نبودند و متوسط مغازه های این محل ارزش یک میلیاردی داشتند.

رییس اتحادیه پوشاک تهران ادامه داد: دولت کمک کرده و شهرداری در این موضوعات همیشه پیش قدم بوده است و خود ما هم ستاد بحران تشکیل می دهیم که از سوی خیّرینی که در صنف داریم خسارات را جبران و به حداقل برسانیم.

شیرازی در خاتمه اظهار کرد:ساختمان پلاسکو قلب تپنده توزیع کالا و پوشاک است و باید به سرعت جایگزینی را برای ساختمان پلاسکو ایجاد کنیم تا بتوانیم جریان توزیع را به ویژه برای شب عید ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه