اخبار داغ

رئیس نظام مهندسی شهرستان بناب خبر داد؛

انتخابات نظام مهندسی شهرستان بناب برگزار شد/۳ نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند+اسامی

انتخابات نظام مهندسی شهرستان بناب برگزار شد/۳ نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند+اسامی
رئیس نظام مهندسی شهرستان بناب از شرکت 187 نفر در این انتخابات خبر داد و گفت: از این تعداد 3 نفر به عنوان هیئت رئیسه دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان بناب انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس محمد رضا شفیقی، صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، با اشاره به روند برگزاری انتخابات نظام همهندسی شهرستان بناب، گفت: در این نتخابات ۱۸۷ نفر شرکت کرده بودند که در روز ۳۰ دی ماه با حضور گرم مجموعه مهندسی نظام، این انتخابات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

رئیس نظام مهندسی شهرستان بناب ضمن قدردانی از حضور گرم و پر شور تمامی مهندسین عزیز در انتخابات هیئت نمایندگی شهرستان، گفت: به سعه صدر و تعامل همگرایی و آرامش حاکم بر انتخابات که حاکی از هوش و ذکاوت وافر جامعه مهندسی است افتخار نموده و به آن می بالیم.

,

وی افزود: از تمامی دستگاهای خدمت رسان نظام مهندسی محترم استان، فرمانداری محترم، اداره محترم راه و شهرسازی و معتمدین نظام مهندسی شهرستان نیز بابت همکاریهای بیشتر، تشکر می کنم.

,

شفیقی ضمن تبریک به منتخبین، افزود: حصول توفیقات هر چه بیشتر در راستای اعتلاء جامعه مهندسی و ارائه خدمات ارزشمند به شهرمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

,

گفتنی است، آقایان دکتر پرویز شهبازی، مهندس تراب جلال زاده و مهندس بهرام داداشی در این انتخابات حداکثر آراء را کسب کرده و به عنوان هئیت رئیسه نظام مهندسی شهرستان بناب به استان معرفی شدند.

,

همچنین رئیس نظام مهندسی نیز از میان منتخبین توسط نظام مهندسی استان انتخاب و معرفی خواهد شد.

,

لازم به ذکر است نظام مهندسی شهرستان بناب بیش از پانصد نفر عضو دارد که فعلا ۱۸۷ نفر آن کارت اشتغال بکار مهندسی دارند؛ در انتخابات فعلی نیز افراد دارای کارت اشتغال حق رای داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه