اخبار داغ

شب نا آرام استانبول؛

حمله به مدیریت امنیت استانبول/ هدف قرار گرفتن ساختمان حزب عدالت و توسعه

حمله به مدیریت امنیت استانبول/ هدف قرار گرفتن ساختمان حزب عدالت و توسعه
تروریست ها به ساختمان مدیریت امنیت استانبول و ساختمان مدیریت استان حزب حاکم، با سلاح های آتش افروز، حمله نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دیشب (جمعه)، ساعت 20:00 به وقت محلی ترکیه، به ساختمان مدیریت امنیت استانبول، از طرف فرد و یا افرادی ناشناس، حمله ای مسلحانه صورت گرفت که در این حمله سلاح های آتش افروز، ساختمان ریاستی را مورد هدف قرار دادند که گلوله ها به دیوارهای محوطه اصابت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بعد از وقوع این حمله، پلیس نیروهای ویژه مبارزه با ترور خود را به محل حادثه اعزام کرد و مسیرهای منتهی به مرکز مدیریت امنیت استانبول را مسدود نمود.

,

والی استانبول، واصیپ شاهین، در مورد این حادثه پستی در حساب توئیتر خود منتشر کرده و بیان داشت: "به مدیریت امنیت استانبول حمله ای با سلاح های آتش افروز صورت گرفته که گلوله ها به دیوارهای محوطه اصابت کرده اند و هیچ یک از پرسنل امنیتی کشته و یا زخمی نشده اند و برای شناسایی و دستگیری فرد و یا افراد مهاجم، عملیات گسترده ای از سوی نیروهای پلیس آغاز شده است".

,

بعد از وقوع این حمله، در ساعت 21:30 به وقت محلی ترکیه، حمله دیگری به ساختمان ریاست استان آک پارتی (حزب عدالت و توسعه)، ترتیب داده شد که در این حمله نیز از سلاح های آتش افروز استفاده شده بود و با اصابت گلوله به دیوار طبقه سوم سوراخی در دیوار ایجاد کرده، وارد ساختمان شده و به دیوار روبرو فرورفت.

,

با عمل نکردن کلاهک گلوله، نتیجه حمله چیزی جز تخریب دیوار نبود ولی درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه مهاجم تا مدتی ادامه یافت.

,

والی استانبول، با حضور در محل حادثه، به مدت یک ساعت به بررسی و گرفتن گزارش در محل پرداخت.

,

گفتنی است، حزب حاکم عدالت و توسعه، مدعی شده اند که این حمله از سوی گروهک وابسته به پ.ک.ک انجام شده و علت آن تغییرات پیشنهادی از سوی حزب برای تغییر قانون اساسی می باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه