اخبار داغ

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک:

محموله تریاک و مشروبات الکلی در سیریک کشف و ضبط شد

محموله تریاک و مشروبات الکلی در سیریک کشف و ضبط شد
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک گفت: در 24 ساعت گذشته توسط ماموران اطلاعات و آگاهی شهرستان در سه عملیات جداگانه مقدار 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و 5 هزار انواع قوطی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش بخشایشی مطلق سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار آذینی  اظهار کرد: این محموله های قاچاق طی یک کار اطلاعاتی در محدوده روستاهای ساحلی طاهرویی و سرخور طاهرویی کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی  ,

وی افزود: در این رابطه 2 نفر متهم به همراه دو دستگاه خودرو پژوه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک یادآور شد: در  یک عملیات 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو پژوه 405 به همراه 2 نفر متهم  دستگیر و توقیف شدند.

,

سرگرد بخشایشی اضافه کرد: در عملیات دوم طی یک کار ضربتی اطلاعاتی  مقدار 2 هزار انواع قوطی مشروبات الکلی از یک دستگاه خودرو پژوه 405 کشف و ضبط و متهم با استفاده از تاریکی هوا و اختفای محیطی متواری شد و عملیات شناسایی جهت دستگیر متهم ادامه دارد.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در عملیات سوم طی یک گزارش دریافتی از سوی عوامل اطلاعاتی  مقدار 3 هزار  انواع مشروبات الکلی دپو شده کشف و ضبط شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه