اخبار داغ

هافینگتون پست مطرح کرد:

لغو توافق هسته‌ای ایران، آمریکا را منزوی می‌کند/ تشدید جنگ‌افروزی واشنگتن علیه تهران در دوران ترامپ

لغو توافق هسته‌ای ایران، آمریکا را منزوی می‌کند/ تشدید جنگ‌افروزی واشنگتن علیه تهران در دوران ترامپ
خصومت ترامپ با ایران تنها در مسئله هسته‌ای محدود نمی‌شود و ممکن است آمریکا بر سر مسائل دیگری چون افزایش تنش در خلیج فارس، با ایران وارد تقابل مستقیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، شب گذشته مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا برگزار شد و دونالد ترامپ رسماً جای باراک اوباما را گرفت. نکته قابل توجه اینکه هنوز هیچ کس به طور دقیق نمی‌داند سیاست دونالد ترامپ در آینده چه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

 بر اساس بیانیه جدیدی که در وب‌سایت کاخ قرار گرفته است، دولت ترامپ به سوی دیپلماسی پیش خواهد رفت و به دنبال دشمن برای خود نیست. بر اساس این بیانیه، دولت ترامپ برای دوستی با دشمنان قدیمی اظهار تمایل کرده است. با این وجود، هنوز هم احتمال اینکه ترامپ وارد یک جنگ پرهزینه، مخصوصاً جنگ با ایران شود، زیاد است.

,

 

,

هافینگتون پست با بیان این مطلب نوشت: خوشبختانه رئیس جمهور ترامپ در حالی قدرت را در دست می‌گیرد که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران به تثبیت رسیده است و نباید تصمیمی مبنی بر جنگ یا صلح با ایران گرفت.

, خوشبختانه رئیس جمهور ترامپ در حالی قدرت را در دست می‌گیرد که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران به تثبیت رسیده است و نباید تصمیمی مبنی بر جنگ یا صلح با ایران گرفت,

 

,

تهران طبق برجام به مفاد توافق هسته‌ای عمل کرده است، اما دولت ترامپ یا کنگره جدید آمریکا می‌تواند با نابود کردن ترامپ منجر به ایجاد یک بحران فوری در خاورمیانه و جهان شوند.

,

 

,

کارشناسان سیاسی بر این باورند که ترامپ باید سیاست ضد مداخله‌گرایانه خود در کشورهای دیگر را حفظ کند. با توجه به این مسئله، لغو توافق هسته‌ای ایران می‌تواند برنامه هسته‌ای این کشور را از محدودیت‌های بین‌المللی و همچنین نظارت جهانی رهایی بخشد و میان آمریکا و متحدان ایالات متحده بر سر مسئله هسته‌ای ایران فاصله ایجاد کند.

,

 

,

ترامپ در ابتدا اعلام کرده بود که توافق ایران را پاره خواهد کرد، اما اندکی بعد از مذاکرات دوباره با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور صحبت کرد. البته خصومت ترامپ با ایران تنها در مسئله هسته‌ای محدود نمی‌شود و ممکن بر سر مسائل دیگری ورای توافق هسته‌ای جنگ با ایران روی دهد. دونالد ترامپ پیش‌تر اظهار داشته بود که اگر قایق‌های ایرانی در خلیج فارس برای ناوبرهای آمریکا خطر ایجاد کنند و به تهدید تبدیل شوند، آن‌ها را غرق خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه