اخبار داغ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماهنشان:

بازگشایی و لغزندگی محورهای مواصلاتی ماهنشان/مسدود بودن راه های مواصلاتی ماهنشان به پری و آقکند به کپز+تصاویر

بازگشایی و لغزندگی  محورهای مواصلاتی ماهنشان/مسدود بودن راه های مواصلاتی ماهنشان به پری و آقکند به کپز+تصاویر
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان ماهنشان تیغ زنی و نمک پاشی شده است ولی راه های فرعی فعلا مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید جلال خلیلی» امروز در گفت و گو با  شمیم ماهنشان اظهار داشت: محورهای مواصلاتی ماهنشان به زنجان، دندی به زنجان، دندی به تکاپ، ایلی بلاغ به ابراهیم آباد تیغ زنی و نمک پاشی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان ا,

وی افزود: محورهای ارتباطی ماهنشان به پری، آقکند به کپز بعد از اتمام عمیات بازگشایی و تیغ زنی و نمک پاشی محورهای اصلی بلافاصله انجام می شود و هم اکنون به خاطر بارش پراکنده برف و سطح آن هیچ گزارشی از مسدود بودن راه های روستایی نشده است.

,

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت:اگر مسدد بودن راه های روستایی گزارش شود بلافاصله بعد از بازگشایی محورهای اصلی ماموران راهداری اعزام و اقدام به بازگشایی محورهای روستایی و کوهستانی خواهند کرد لذا از اهالی روستائیان خواستاریم صبورانه با این شرایط کم دستگاهها و خودرو های بازگشایی و تیغ زنی کنار بیایند.

,

خلیلی اظهار داشت: با توجه به حجم خودرو های سنگین و سبک و امکانات  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اولویت بازگشایی، تیغ زنی و نمک پاشی در  محورهای مواصلاتی اصلی است بنابراین روستائیان بلافاصله بعد از بارش برف انتظار بازگشایی و عملیات غیره را نداشته باشند چرا که این خارج از توان این اداره است.

,

وی از رانندگان خواست : با توجه به شرایط جوی و فصل سال به همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی ضروری است.

,

, ,

, ,


,
, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه