اخبار داغ

در پی مرگ ۵ تن از کارکنان نفتی منتشر شد

نامه شدیداللحن رئیس کمیسیون برنامه به زنگنه/ منتظر استیضاحید تا به وظیفه خود عمل کنید؟

نامه شدیداللحن رئیس کمیسیون برنامه به زنگنه/ منتظر استیضاحید تا به وظیفه خود عمل کنید؟
نماینده مردم گچساران طی نامه‌ای به وزیر نفت در خصوص جان باختن چند تن از کارکنان نفتی در گچساران نوشت: وزرای محترم تنها به این روش عادت کرده‌اند که همچون حادثه قطار سمنان استیضاح شوند تا به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت، خواستار ارائه گزارش و اقدامات جبرانی این وزارتخانه در قبال کشته‌شدن پنج کارگر شرکت نفت و گاز گچساران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نامه غلامرضا تاجگردون خطاب به بیژن زنگنه‌ آمده است:

,

«بسمه تعالی

,

جناب آقای مهندس زنگنه

,

وزیر محترم نفت

,

با سلام و احترام

,

به استحضار می‌رساند در طول سال جاری به هر دلیل که هیچ‌کدام بلای آسمانی نبود، حداقل پنج کارگر زحمت‌کش در قلمرو عملیات نفتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کشته و برخی نیز دچار مصدومیت‌های شدید شدند. در خصوص بی‌توجهی به امکانات، زیرساخت‌ها، فرآیندها و ... یادآور شدم و متاسفانه توجه نداشته و حتی وظیفه خود ندانستید از خانواده‌های این مظلومین که البته هیچکدام از کشته‌شدگان اخیر، ساکن حوزه انتخابیه اینجانب نبودند، عذرخواهی کنید.

,

گویا وزرای محترم تنها به این روش عادت کرده‌اند که همچون حادثه قطار سمنان استیضاح شوند تا به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کنند.

,

ضمن تذکر و درخواست اخذ گزارش مستدل فنی و ارائه راهکار جهت رفع مشکل منتظر نتیجه اقدامات جبرانی جنابعالی هستم.

,

غلامرضا تاجگردون»

,

ظاهرا نماینده مردم گچساران رونوشتی از این نامه را به علی لاریجانی - رئیس مجلس - جهت صدور دستور رسیدگی به این موضوع ارائه کرده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه