اخبار داغ

اولین شکست آریا در لیگ برتر فوتسال نی‌ریز

اولین شکست آریا در لیگ برتر فوتسال نی‌ریز
در دومین مسابقه هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال نی‌ریز تیم فوتسال رینگ اسپورت با غلبه بر آریا، مسیر حرکت خود را به سمت بالای جدول هموار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ در دومین بازی از هفته آخر نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال نی‌ریز،رینگ اسپورت به مصاف آریا رفت که این بازی اولین شکست آریا را با منیجه 5 بر 1 در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز,

رینگ اسپورت که از چهار بازی خود صاحب دو برد و دو شکست شده بود، برای اینکه بتواند خود را به صدر جدول نزدیک کند، با تمام قوا پا به زمین بازی گذاشت.

,

در سوی دیگر، آریا نیز برای اینکه بتواند نیم فصل اول را با عملکردی قابل قبول به پایان برساند، به جز محمدحسین مزدیان گلر خود، با تمامی نفرات، مقابل رینگ اسپورت صف‌آرایی کرد.

,

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و زیبایی را به نمایش گذاشتند و علیرغم ایجاد موقعیت های زیاد به روی دروازه یکدیگر، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.

,

از حاشیه های این دیدار در این نیمه، قطع شدن اسکوربورد سالن در حین بازی بود که ادامه وقت مسابقه با استفاده از کورنومتر کنترل شد.

,

با شروع نیمه دوم، تیم آریا فشار حملات خود را از همان ابتدا آغاز کرد تا اینکه روی جا ماندن مدافعان رینگ اسپورت، مجتبی علیزاده در دقیقه 10 اولین گل بازی را برای تیم آریا به ثمر رساند.

,

تیم رینگ اسپورت که تا ده دقیقه اول نیمه دوم آشفته و بی‌برنامه بازی می‌کرد، پس از خوردن این گل، با صحبتهای کادر فنی انسجام تیمی خود را به دست آورد ودست به حملات پیاپی به روی دروازه آریا زد.

,

با فشار حملات، تیم رینگ‌اسپورت با یک چرخش 360 درجه‌ای، در فاصله دو دقیقه توانست دو بار در دقایق 13 و 14 توسط رامین بیگی و فرزاد علیخان‌نژاد، قفل دروازه محمدرضا درویشی را باز کند.

,

اما این پایان کار نبود و تیم رینگ‌اسپورت در ادامه حملات خود توانست از به هم ریختگی نظم تیم آریا استفاده کند و دو گل دیگر توسط هاشم وطنخواهی و یک گل نیز توسط مجتبی هاشم زاده به ثمر برساند تا اولین شکست آریا در لیگ رقم بخورد.

,

.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه