اخبار داغ

عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران خاص هلال(ع):

۷۰ نفر تحت حمایت انجمن هستند/ خیران برای تامین هزینه‌ها همراهی کنند

۷۰ نفر تحت حمایت انجمن هستند/ خیران برای تامین هزینه‌ها همراهی کنند
محمد اصغری گفت: تاکنون بیش از ۷۰ فرد از مبتلایان به بیماری های خاص در آران و بیدگل مورد حمایت این انجمن قرار گرفته‌اند اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انجمن حمایت از بیماران خاص هلال از مهرماه ۱۳۹۲ فعالیت خود را برای تامین هزینه درمان و نگهداری از بیماران خاص آران و بیدگل آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران خاص هلال در گفتگو با خطب شکن با اعلام این خبر اظهار کرد: این انجمن با حمایت امام جمعه محترم و نماینده وقت مردم در مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ۹۴ با شماره ۱۵۳ به صورت رسمی به ثبت رسیده است.

, خطب شکن,

محمد اصغری هدف از تشکیل این انجمن کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی و تامین بخشی از هزینه های درمانی افراد مبتلا عنوان کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده با مدارک مورد تایید پزشکی و تحقیقات بعدی، افراد ‌تحت پوشش انجمن قرار می گیرند.

,

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۷۰ نفر از مبتلایان بیماری های خاص شهرستان مورد حمایت این انجمن قرار گرفته‌اند اضافه کرد: خیّران گرانقدر می توانند مبالغ اهدایی خود را از طریق واریز به حساب ۱۶۰۶۰۷۵۰۱۰ نزد بانک تجارت شعبه آران یا انتقال به کارت شماره ۶۹۱۳ – ۶۲۳۱ –  ۸۳۱۰ – ۵۸۵۹ به نام انجمن واریز کنند و در این امر خداپسندانه شرکت جویند.

,

گفتنی است دفتر اجرایی انجمن حمایت از بیماران خاص هلال در خیابان زینبیه، کوچه حجاب هفدهم قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه