اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر کرمان مطرح کرد؛

دست های پشت پرده مانع از اتمام پروژه های خاتم الانبیاء می شود

دست های پشت پرده مانع از اتمام پروژه های خاتم الانبیاء می شود
سخنگوی شورای شهر کرمان گفت : دست هایی پشت پرده وجود دارند که مانع از بهره برداری میدان آزادی و چهارراه ولیعصر تا دهه فجر می شوند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میدان آزادی اصلی ترین میدان کرمان است که به دلیل ترددهای خودرویی بار قابل توجهی از ترافیک شهر کرمان را بر دوش می کشد و ما همواره شاهد حضور مردمان زیادی برای عبور از این مسیر برای کار و فعالیت های روزانه شان  هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این میدان که یکی از  ۹ پروژه ی عظیم شهری کرمان است و هم اکنون توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اجرای پروژه های عظیم در خاورمیانه حرف اول را می زند، در حال ساخت می باشد ؛ با اجرای این پروژه گره ترافیکی شهر کرمان از بین خواهد رفت و ما دیگر شاهد ترافیک سنگین در این میدان نخواهیم بود .

,

حجت الاسلام محمد ربانی سخنگوی شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار "  کرمان۱۴۰۰ " در خصوص روند اجرای این پروژه اظهار داشت: میدان  آزادی که در مرکز شهر کرمان قرار گرفته است مشکلات زیادی را برای ترافیک شهری و کسبه محل آن ایجاد کرده است .

,  کرمان۱۴۰۰,

وی گفت: ما همه تلاشمان این است که پروژه میدان آزادی و چهار راه ولیعصر هر چه زودتر به پایان برسد اما همانطور که در جلسه شورا اعلام کردیم دست هایی پشت پرده عمل می کنند که مانع از بهره برداری میدان آزادی و چهارراه ولیعصر تا دهه فجر می شود .

,

سخنگوی شورای شهر با بیان این که اتمام این پروژه های شهری به پایان عمر شورا مرحله چهارم نمی رسد ؛ خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده دست هایی در کار هستند که می خواهند این پروژه ها بعد از اتمام شورا به بهره برداری برسند اما انتظارمان این است که حداقل تا دهه فجر پروژه چهارراه ولی عصر به اتمام برسد.

,

ربانی عنوان کرد: البته احتمال این وجود دارد که طبق وعده شهردار کرمان رینک دور میدان آزادی تا دهه فجر به بهره برداری برسد .

,

وی یادآور شد : قرار گاه خاتم الانبیاء قرارگاهی پرظرفیت ، پرتوان و نیرومندی است که در کرمان ورود پیدا کرده است و جای تقدیر دارد که با چنین ظرفیت حداکثر داخل و خارج باز در کرمان شروع به فعالیت کرده است اما توانایی ها و منابع مالی ما در حدی نیست که بتوانیم پاسخگو آن باشیم و این باعث ایجاد مشکلاتی شده است .

,

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: روند کاری پروژه ها نشان از این دارد که دست های پشت پرده اجازه نمی‌دهد که ما شاهد بهره‌برداری از این پروژه ها باشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه