اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی خبر داد؛

ثبت نام بیش از76هزار نفر در سامانه سیب در گرمی

ثبت نام بیش از76هزار نفر در سامانه سیب در گرمی
رئیس دانشکده پرستاری و مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: بیش از 76هزار نفر از کل جمعیت شهرستان گرمی در سامانه یکپارچه بهداشت سیب ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، رئیس دانشکده پرستاری و مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی مغان با بیان اینکه سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی حوزه بهداشت است،گفت: دراین سامانه تمام ثبت‌ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می‌شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

جاویدزاده اظهار کرد: تمام اطلاعات مربوط به خانوارها، نوع خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز در مراکز و پایگاه‌های سلامت جامعه و خانه‌های بهداشت در این سامانه وارد و ثبت می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه سیب ارائه خدمات بهداشتی درمانی بهتر و دقیق تر می شود، اظهار کرد: با وجود آماده نبودن زیرساخت لازم برای راه اندازی سامانه سیب در اکثر روستاها، با پیگیری صورت گرفته این سامانه در تمام خانه بهداشت بجز5مورد راه اندازی و نصب شده است.

,

 

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی با بیان اینکه تمامی پوشه‌های خانوار و دفاتر مربوط به خدمات و برنامه‌های بهداشتی درمانی در این سامانه جمع ‌آوری خواهد شد، گفت : بیش از 76هزار نفر از کل جمعیت شهرستان در این سامانه ثبت شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مرکز درمانی زیوه و بنه با اعتبار بالغ بر 300میلیون تومان و با بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، اظهار کرد: مجوز و اقدامات لازم برای بهسازی مرکز بهداشتی درمانی 22 بهمن و شهید بهشتی گرمی صادر شده و عملیات اجرایی بزودی شروع می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه همه مراکز درمانی شهرستان گرمی دارای پزشک است، تصریح کرد: در 2 مرکز «انگوت» و «زیوه» 2 پزشک فعالیت داشته و در خانه‌های بهداشت حضور پزشک نیز به صورت دوره‌ای و با زمان بندی مشخص و بسته به جمعیت روستاها مشخص و تقسیم‌بندی شده است.

,

 

,

جاویدزاده نبود پزشک متخصص را بزرگ‌ترین دغدغه درمان و بهداشت شهرستان و خواسته  بحق مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: متخصص بخش زنان و زایمان و قلب و عروق در روزهای مشخص در بیمارستان ولایت گرمی خدمات ارائه می کنند و متخصص چشم و ارتوپدی هم برای سال 96در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه