اخبار داغ

انتقاد نکنید وگرنه حذف می شوید؛

چه چیزی باعث شد مدیر پایگاه سراب خبر از گروه مدیران شهر حذف شود + تصویر

چه چیزی باعث شد مدیر پایگاه سراب خبر از گروه مدیران شهر حذف شود + تصویر
این روزها انتقاد نکن، اگر انتقاد کردی حذف شده ای.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، شب گذشته پس از اینکه مدیر پایگاه خبری تحلیلی سراب خبر یک پیام را به گروه تلگرامی مدیران شهر قروه ارسال نمود در کمتر از چند دقیقه از مجموعه گروه حذف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

این درحالی است که وی برای عضویت در این گروه نیز هیچ تلاشی نکرده بود و توسط ادمین گروه به عنوان یک عضو در این گروه فعالیت داشت.

,

جالب تر آنجاییست که این اتفاق دقیقا زمانی رخ داد که مدیر پایگاه خبری تحلیلی سراب خبر یکی از خبرهای خود را که مربوط به انتقاد یکی از کارآفرینان شهرستان از دولت یازدهم بود را به گروه ارسال نمود.

,

از طرفی اصلا سوال مهم اینجاست که مدیر پایگاه خبری تحلیلی سراب خبر چرا به عنوان عضو در این گروه اضافه شده است؟ آیا دولتمردان به دنبال تعریف و تمجید هستند یا بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک می کنند.

,

وظیفه و رسالت یک خبرنگار بیان حقایق است حال انکه متاسفانه مسئولین ما از بیان حقیقت می ترسند.

,

متاسفانه این تنها بخشی از نبود آزادی بیان که از شعارهای دولت تدبیر و امید می باشد است که در یک گروه تلگرامی در شهرستانی کوچک چون قروه خود را نشان می دهد حال آنکه باید دید در شهرهای بزرگ کشور چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد!!

,

چقدر ناراحت کننده و نگران کننده است که مسئولین ما اینگونه باید از بیان انتقادات بهراسند و چقدر سخت است که می بینیم مسئولانمان تاب و توان یک خبر تحلیلی و یا یک گفتگو را نیز ندارند!!

,

آیا واقعا دولت تدبیر و امید این است؟

,

آیا واقعا دولتمردان ما تحمل شنیدن حقیقت ها را ندارند؟

,

چرا باید آنقدر عملکرد دولت ضعیف باشد که یک خبر روح و روان آنان را به هم بریزد؟

,

اینکه مدیر پایگاه خبری تحلیلی سراب خبر یا هر کس دیگری از یک گروه حذف شود ناراحت کننده نیست اما اینکه به دلیل انتقادی از زبان یک کارآفرین حذف شوید خیلی غم انگیز است.

,

, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه