اخبار داغ

رئیس هیئت کارگران استان اصفهان:

مسابقات ورزشی کارگران به مناسبت دهه فجر برگزار می شود

مسابقات ورزشی کارگران به مناسبت دهه فجر برگزار می شود
شیران از برگزاری مسابقات در رشته های هندبال، والیبال و دو صحرانوردی ویژه خانم ها و آقایان به مناسب دهه مبارک فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار میدان نیوز از برنامه های ویژه دهه مبارک فجر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

جواد شیران با بیان اینکه هر سال به سبب گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقاتی در سطح کارگران در استان و کشور به میزبانی اصفهان برگزار می شود، هیئت ورزش کارگران را مسئول برگزاری این رقابت ها نام برد.

,

وی درباره انواع مسابقات ورزشی کارگران در دهه فجر امسال گفت: ما در رشته هندبال چند روز پیش مسابقاتی ویژه دهه فجر به میزبانی اصفهان برگزار کردیم که در نهایت نیز با قهرمانی میزبان به اتمام رسید. هم اکنون نیز مسابقات والیبال با عنوان گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی هیئت ورزش کارگران استان اصفهان در حال برگزاری است.

,

رئیس هیئت کارگری اصفهان در ادامه نیز به برگزاری مسابقات دو صحرانوردی برای آقایان و بانوان خبر داد. قرار است به گفته وی این مسابقات در بخش آقایان در جاده سپاهان شهر به انجام برسد، همچنین ورزشگاه قدس میزبان بخش بانوان مسابقات دو به مناسب دهه مبارک فجر خواهد بود.

,

لازم بذکر است که هیئت کارگری استان اصفهان هرسال با برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی در ایام دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه