اخبار داغ

معاون استاندار فارس خبر داد؛

افتتاح 47 پروژه ی عمرانی در جهرم به مناسبت دهه ی فجر

افتتاح 47 پروژه ی عمرانی در جهرم به مناسبت دهه ی فجر
صحرائیان با اشاره به پروژه های عمرانی که در دهه فجر افتتاح می شوند گفت : 47 پروژه ی عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم علیرضا صحرائیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم در نشست خبری صبح امروز با بزرگداشت یاد و خاطره ی رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب شعار محوری گرامی داشت سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را " گفتمان انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی " اعلام کرد و خاطرنشان شد : دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین اهداف نظام و انقلاب برای نسل جدید و زمینه ارتباط و آشنایی بیشتر آنها با آرمانهای انقلاب و همچنین یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های گذشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

صحرائیان با اشاره به اهمیت ویژه دهه فجر به عنوان بزرگترین جشن انقلاب گفت : 12 کمیته ی تخصصی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های دهه فجر تشکیل شده است و فعالیت خود را آغاز کرده اند .

,

وی مردمی بودن را شاخصه ی اصلی برنامه های اجرایی در این دهه عنوان کرد و افزود : به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 38 برنامه ی شاخص در طول دهه فجر اجرا می شود .

,

معاون استاندار فارس با اشاره به پروژه های عمرانی که در دهه فجر افتتاح می شوند گفت : 47 پروژه ی عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد .

,

به گفته ی نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم افتتاح باند دوم محور جهرم-شیراز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال ، 400 هزار متربربع روکش آسفالت معابر با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال ، افتتاح تقاطع غیر هم سطح قطب آباد ، افتتاح کلینیک ویژه ی بیمارستان پیمانیه ، افتتاح تصفیه خانه ی شهرک صنعتی و افتتاح مرکز درمان بستر دوزه از پروژه های عمرانی شاخصی است که در دهه ی فجر به بهره برداری می رسد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه