اخبار داغ

تجلیل مسئولان گرمی از آتش نشانان+عکس

تجلیل مسئولان گرمی از آتش نشانان+عکس
تعدادی از مسئولین شهرستان گرمی با حضور در ایستگاه آتش نشانی گرمی از زحمات آنها تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، تعدادی از مسئولین شهرستان گرمی با حضور در ایستگاه آتش نشانی گرمی، ضمن عرض تسلیت به کارکنان آتش نشانی، به خاطر شهادت همکارانشان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران از زحمات آنها تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

سرگرد مظفری، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمی در این مراسم ضمن تسلیت بخاطر شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکوگفت: آتش نشانان از جان خود می گذزند تا جان و مال دیگران را حفظ کنند که این عمل مصداق ایثار و فداکاری این عزیزان و با هدف رضایت حضرت حق تعالی است.

,

 

,

وی با قدردانی از تلاش‌های پرسنل آتش نشانی گرمی در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، افزود: خدمت در آتش نشانی صرفا” یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است.

,

 

,

سرگرد مظفری با اشاره به ایثارگری و مجاهدت و از جان گذشتگی رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان بالاترین اخلاق انسانی تصریح کرد: امروز دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) و فداکاری هایی نظیر اقدام آتش نشانان حادثه اخیر مصداق های اخلاقی بارز در جامعه است.

,

 

,

وی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از همکاران آتش نشانان جان باخته در حادثه متجمع تجاری پلاسکو وگرامی داشتن خاطره آنها اعلام کرد .

,

 

,

دراین مراسم با اهداء لوح سپاس از کلیه پرسنل آتش نشانی گرمی تقدیر شد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه