اخبار داغ

با هدف کشف استعدادهای قرآنی؛

مسابقه «حفظ سوره فجر» در ابرکوه برگزار می شود

مسابقه «حفظ سوره فجر» در ابرکوه برگزار می شود
رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه، از برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر به مناسبت ایام الله دهه فجر، در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

عزیزی ضمن تاکید بر این مطلب که هدف از برگزاری این مسابقه ورود افراد جدید به دایره حفاظ قرآن، محک زدن و کشف استعدادهای آنان است، افزود: شرکت در مسابقه حفظ سوره فجر، برای عموم خواهران و برادران در تمامی مقاطع سنی آزاد است.

,

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه برای افراد زیر 12 سال به صورت شفاهی و در تاریخ شنبه 23/11/95 ساعت 15 ویژه خواهران و یکشنبه 24/11/95 ساعت 15 ویژه برادران برگزار می شود.

,

عزیزی عنوان کرد: همچنین برای افراد بالای 12 سال به صورت تستی و در تاریخ دوشنبه 25/11/95 ساعت 15:30 در محل مجتمع قرآنی برگزار خواهد شد.

,

رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 23 بهمن ماه حضورأ به این مرکز مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09134527127 و 32821112 الی 16 تماس حاصل نمایند.

,

وی در پایان بیان کرد: به 10درصد از شرکت کنندگان جوایزی از جمله کمک هزینه مشهد مقدس، پلاک طلا، لوازم خانگی و... اهداء خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه