اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

دولت بستر مطمئنی ایجاد کند که مردم پولشان را در کشور هزینه کنند

دولت بستر مطمئنی ایجاد کند که مردم پولشان را در کشور هزینه کنند
دریادار فدوی گفت: امروز دولت ما نمی تواند به مردم اطمینان دهد که پول خود را در کشور هزینه کنند و ما باید کاری کنیم تا به پول مردم اطمینان دهیم؛ رهروان انقلاب و امام(ره) بارها اثبات کرده اند که کار مشکل شدنی است اما بر اساس مبانی انقلاب و اسلام حرکت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در یادواره شهید صفوی و شهدای مهندس و مهندسی رزمی استان اصفهان اظهار کرد: نقطه عطف پاسداری از انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و جنگ با 54 کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز، ,

وی با بیان اینکه خدا را شکر امام (ره) بر همه ملت ما به ویژه جوانان روالی را برقرار کرد تا کسی قدرت توانایی مقابله با شیعه را نداشته باشد، افزود: ما ایرانی ها با روالی که سلمان فارسی از خود به جای گذاشت باید استوار باشیم بر همین روال است که 37 سال از انقلاب اسلامی گذشته و استکبار نتوانسته در مقابله با ما به نتیجه برسد.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: چرا 37 سال است که استکبار و دنباله روهای آن به انقلاب تهاجم کرده اند؛ در هیچ یک از عوامل فیزیکی دنیا قیاسی میان ما و آمریکا می توان تصور کرد و آیا توان نظامی و اقتصادی ما برابر با توان آمریکاست؟؛ اما زمانی که نتایج کنار هم قرار می گیرد این نتایج تعجب آور است.

,

وی با اشاره به اینکه خداوند وعده داده هرگاه ما قدرت خود را به قدرت خداوند متصل کنیم هیچ قدرتی قابل مقایسه با قدرت ما نیست، ادامه داد: اکنون نیز هیچ مجموعه نظامی نمی تواند عملیاتی که ما در والفجر 8 انجام دادیم را متصور شود.

,

دریادار فدوی بیان کرد: هنوز هم اگر بخواهیم عملیاتی چون والفجر 8 اجرا کنیم شاید چندان نتوانیم مهندسی قوی تری را اجرا کنیم؛ این مسئله به دلیل تقوای مهندسان دوران دفاع مقدس بود و در والفجر 8 همه واقف بودند که تکلیف چیست و همه تا پای جان برای ادای تکلیف رفتند.

,

وی ابراز کرد: خداوند در آیات قرآن فرموده که مدافع حق است و بهترین نتیجه را به مومنان مژده داده است و به همین دلیل در عملیات های مهمی چون والفجر 8 به نتیجه های مطلوب رسیدیم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه دنیا در این 37 سال بسیج شده نظام جمهوری اسلامی را شکست دهد اما نتوانسته و این به دلیل راه شهدایی است که این ملت دنبال می کنند، اشاره کرد: این وعده ای است که قرآن، پیامبر(ص) و امام (ره) داده اند و این وعده حق است.

,

وی گفت: در یمن نیز همه توان استکبار به کار است اما یمن تنها با تقوا و ایمان و باور درونی در برابر استکبار ایستاده اند و به یقین استکبار از نمی توانند در جنگ با یمن موفق شوند و شکست سرنوشت استکبار در این جنگ است.

,

سردار فدوی خاطرنشان کرد: 37 سال است که استکبار به دنبال توان بازدارانده در برابر توان ایران است و این به دلیل ایمان و عمل شهدا به وعده خداست؛ شهدا شاهد و ناظر ما هستند و این مهم است که چگونه عمل می کنیم و آیا به راه شهدا باور داریم.

,

وی عنوان کرد: استکبار جهانی با همه وجود به میدان آمد تا بشار اسد را برکنار کنند اما بیش از 6 سال گذشته و این مسئله رخ نداده است و به اعتراف اوباما این مسئله به دلیل این است که ایران موافق برکناری بشار اسد نبود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز دولت ما نمی تواند به مردم اطمینان دهد که پول خود را در کشور هزینه کنند و ما باید کاری کنیم تا به پول مردم اطمینان دهیم؛ رهروان انقلاب و امام(ره) بارها اثبات کرده اند که کار مشکل شدنی است اما بر اساس مبانی انقلاب و اسلام حرکت کرده اند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه