اخبار داغ

طرح کشوری «مدرسه انقلاب»

دستاوردهای انقلاب اسلامی به روایت دختران دانش آموز

دستاوردهای انقلاب اسلامی به روایت دختران دانش آموز
«مدرسه انقلاب » عنوان طرحی دانش اموزی است که به همت اعضای انجمنهای اسلامی دانش آموزان در ایام الله دهه فجر در سراسر کشور برگزار می شود. هدف از برگزاری این طرح کشوری برپایی نمایشگاه های دانش اموزی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان، ین روزها حال و هوای کشور به سمت و سویی دیگر می رود. چه ماه خوبیست ماه بهمن . زمستان هنوز ادامه دارد اما زمزمه های بهار در گوش طبیعت پیچیده است و با تمام سردی هوا میشود صدای شکستن سوز سرما را به وضوح احساس کرد .بهمن خاطرات و حرفهای گفته و ناگفته زیادی دارد و از روزهای پر شور و التهاب جوانان سرزمینمان برای ایستادن روی پای خود  حکایت می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان،,

امام خمینی ره فرمودند : «ما باید بفهمیم چرا پیروز شدیم این "چرا" را اگر فهمیدیم آن وقت باید کوشش کنیم که همان چیزی را که ما را پیروز کرده حفظش کنیم .»

,

«مدرسه انقلاب » عنوان طرحی دانش اموزی است که به همت اعضای انجمنهای اسلامی دانش اموزان در ایام الله دهه فجر در سراسر کشور برگزار می شود .

,

هدف از برگزاری این طرح کشوری  که نزدیک به 5 سال از اجرای آن می گذرد برپایی نمایشگاه های دانش اموزی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که طی آن تعدادی گروههای دانش اموزی شکل می گیرد که هر کدام از آن گروه­ها با انتخاب یکی از محورهای موضوعی مشخص شده به مطالعه و تحقیق و همچنین  تولید محصولات نمایشگاهی برپایه ابتکارات دانش آموزی خواهند پرداخت و در نهایت با افتتاح نمایشگاهها دانش آموزان به روایتگری مبتنی بر موضوع غرفه خواهند پرداخت .

,

 

,

, ,

 

,

این نمایشگاهها از 12 تا 22 بهمن در انجمنهای اسلامی مدارس منتخب سراسر کشور و از جمله استان همدان برگزار می شود .داشتن شیوه نامه دخترانه و انعکاس نام و یاد و خاطرات  مجاهدتهای بانوان مجاهد مسلمان همچون خانم دباغ و اشرف سادات  فاضلیان و ..از ویژگیهای این نمایشگاهها در همدان است .پیش بینی میشود امسال در نمایشگاه مدرسه انقلاب در 25 دبیرستان دخترانه استان همدان برگزار شود .

,

 

,

, ,

 

,

محدثه علیزاده نماینده قرارگاه ملی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان همدان

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه