اخبار داغ

امام جمعه فرمهین:

مسئولان عزت انقلاب را با وعده‌های دروغ استکبار معامله نکنند

مسئولان عزت انقلاب را با وعده‌های دروغ استکبار معامله نکنند
امام جمعه فرمهین گفت: انقلاب آسان به دست نیامده است که آسان از کف برود، مسئولان باید از این انقلاب پاسداری کنند و عزتی که شهدا با جان بازی آن را بدست آورده‌اند، با وعده های دورغ استکبار معامله نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به عبرت گرفتن مسئولان از حادثه پلاسکو گفت: حادثه پلاسکو، درس عبرتی برای کسانی است که مسئولیت سلامت و امنیت مردم شریف ایران را بر عهده دارند، مسئولان نظام باید با مدیریت جهادی دِین خود را نسبت به انقلاب و امام(ره) ادا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی با بیان اینکه امنیت مردم در اولویت کار مسئولان باشد، افزود: بارش باران طی چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان، مسئولان را غافلگیر کرد، در حالی که هواشناسی استان سیستان و بلوچستان از چند روز قبل و طی چند اخطاریه درخصوص بارش های رگباری و امکان جاری شدن سیلاب در این استان هشدار داده بود.

,

فیض کرمیان خطاب به مسئولان شهرستانی در رفع خطرات احتمالی گفت: باید مسئولان شهرستانی برای حوادث ناگوار و حوادث غیر مترقبه از قبل برنامه‌ریزی کنند و تلاش خود را در رفع خطرات احتمالی برای شهروندان به کار گیرند.

,

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان است، ادامه داد: باید از این فرصت برای انتقال آرمان های انقلاب به نسل جوانی که انقلاب اسلامی را درک نکرده اند، استفاده شود.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: همچنین باید از این ایام برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت‌های مردم به نسل جوان بهره گرفته شود.

,

امام جمعه فرمهین تبیین ارزش‌های انقلاب را راه مقابله با توطئه های دشمنان خواند و تصریح کرد: باید افتخارات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.

,

وی با اشاره جانفشانی‌ها در راه انقلاب افزود: انقلاب آسان به دست نیامده که آسان از کف برود، مسئولان باید از این انقلاب پاسداری کنند و عزتی که شهدا با جان بازی آن را بدست آورده‌اند، با وعده های دورغ استکبار معامله نکنند.

,

فیض کرمیان خاطرنشان کرد: مسئولان باید به جوانهای فارغ التحصیل دانشگاهی و انقلابی و مؤمن، خوش روحیه، متدین و دارای عزت نفس میدان بدهند چراکه اعتماد به جوانان را برای استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه