اخبار داغ

با اقدام انقلابی دستگاههای امنیتی و قوه قضائیه؛

باند فساد مالی در شهرداری بوکان متلاشی شد

باند فساد مالی در شهرداری بوکان متلاشی شد
با هوشیاری دستگاههای امنیتی و قوه قضائیه باند مخوف فساد مالی در شهرداری بوکان متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛  بر اساس گزارشات رسیده به مُکریان، باند فساد مالی در شهرداری بوکان متلاشی شد.

تنها چند ماه پس از حضور بازرسان سازمان بازرسی کل کشور که از ابتدای سال جاری به مدت پنج ماه رکورد بیشترین بازرسی در سطح شهرداری های منطقه را در شهرداری بوکان به ثبت رساندند، برای بیش از 35 نفر از افراد مرتبط تشکیل پرونده صورت گرفت و در نتیجه بررسی ها جرائم ارتکابی توسط برخی از این افراد تخلفات اداری ارجاع شده است.

بر اساس این گزارش، بررسی های دستگاه قضایی و نهاد های امنیتی نسبت به این فساد شبکه ای همچنان ادامه دارد. یکی از مهمترین نکات این گزارش این است که با استناد به کیفر خواست چند تن از افراد منتفذ در این مجموعه از جمله یکی از شهرداران سابق این شهر تعلیق شده است.

یکی از این افراد که بیش ار دو دهه است به عنوان یکی از اصلی ترین مهره های شهرداری بوکان شناخته می شود و با عناوین کذب خود را به دستگاههای امنیتی شهرستان منتسب می کرد، در بند پرونده های خود گرفتار آمده است.

در ادامه این گزارش آمده است؛ مجازات های سنگینی چون اخراج، انفصال از خدمت و رد مال در انتظار این افراد می باشد.

مُکریان به نوبه خود این اقدام قاطع، ارزنده، انقلابی و صد البته ماندگار دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و سربازان گمنام را ارج نهاده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای این فرزندان ملت خواهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه