اخبار داغ

فرماندار صومعه سرا:

وظیفه دانشگاه است که نخبه پروری را به اوج خود برساند

وظیفه دانشگاه است که نخبه پروری را به اوج خود برساند
فرماندار صومعه سرا درجلسه شورای راهبردی دانشکده فنی میرزاکوچک که ظهر امروز در همین دانشکده برگزار شد با اشاره به رتبه پیشرفت علمی ایران در جهان گفت: وظیفه دانشگاها استعداد یابی و نخبه پروری است و باید این موضوع را به اوج خود برساند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر، مهندس فتح اللهی ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی دانشکده فنی میرزاکوچک ضمن تبریک بمناسبت درپیش بودن ایام مبارکه دهه فجر با اشاره به جانفشانیهای مردم و شهدای گرانقدر گفت درسی که حضرت امام راحل و انقلاب به ما داد این بود که در میدان عمل از کمبودها وکاستی ها نهراسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

وی با بیان اینکه اگر در کاری اراده کردیم توکل برخدا و ایمان راسخ باشد پیروز خواهیم شد افزود توکل بر خدا حکومت ستم شاهی را به زیر کشید و این نبود مگر با شخصیت کاریزماتیک حضرت امام و پشتوانه مردم.

,

مهندس فتح اللهی از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و جنگ ما با کل دنیا سخن گفت و اظهار داشت بیش از 70کشور دنیا عراق را پشتیبانی میکردند ولی ما با عزم راسخ حتی یک وجب هم از خاکمان را به دشمن ندادیم.

,

وی ارتقا علمی کشور را در سطح دنیا بی نظیر خواند و بیان کرد ایرانیان باهوش و ذکاوت خود حرف اول را در جهان می زنند و وظیفه دانشگاه این است که با شناسایی این استعدادها  نخبه پروری را به اوج خود برساند.

,

فرماندار صومعه سرا شکوفایی استعدادها را در جامعه موجب استقلال وعدم وابستگی به دیگران خواند و گفت برای رفع مشکلات مراکز آموزش عالی قطعا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه