اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

زمین های بندرعباس قبل از اطلاع شورای شهر تغییر کاربری داده می شوند

زمین های بندرعباس قبل از اطلاع شورای شهر تغییر کاربری داده می شوند
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تغییر کاربری بخش ها زیادی از زمین های شهری در کمیسیون ماده پنج قبل از اطلاع به شورای شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ پرویز سالاری، رئیس شورای شهر بندرعباس در جلسه شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا به عنوان نهاد اجتماعی فرهنگی ، اقتصادی  در جهت  توزیع  قدرت و تمرکز زداییفعالیت می کنند، گفت:با فعالیت شوراها مدیریت شهری از دولتی بودند به سمت مردمی حرکت کند که از ظرفیت وتوان  در جهت خدمت رسانی بهتربه مردم استفاده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد:پارلمان محلی برای ساماندهی مسائل اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی فعالیت دارند لذا مدیران محلی باید برای اصول قانون اساسی و قانون بهتر شورای شهر و روستا باید متناسب با شوراها حرکت کنند.

,

وی افزود:از سال 1361  دولت و مجلس موظف بودند مدیریت واحد شهری را ابلاغ کنند و سالهاست به تعویق افتاده است  که این مشکل با سنوات جبران ناپذیری بر بدنه مدیریت اجتماعی شهر و روستا به وجود آورد است.

,

سالاری تاکید کرد:کار شورا بر این اساس است که مسئله خدمات را در محلات آسیب پذیر ببرند و که با استفاده از کمیسیون ماده 5 که یک کمیسیون راهبردی است  برای مناطق شهری فضای آموزشی و فضای سبز و غیر را در نظر بگیریم و از منافع مردم آینده دفاع کنیم .

,

رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: با توجه به اینکه در کوی شفا بالغ 100 خانوار زندگی می کند و یک متر فضای سبز وجود ندارد که در کمیسیون شماره پنج  قبل از اینکه به شوراها خبر دهند فضای سبز آن محل را بدون هماهنگی در شورای شهر تغییر کاربری داده شده است.

,

سالاری اظهار کرد:در سال 1393 اعتباری برای شهربازی در شمال بندرعباس به شهرداری داده شد  اما  قبل از اطلاع شورای شهر  تغییر کاربری داده اند و آن فضای 14 هکتاری در بهترین نقطه شهر برای شهربازی  به یک  مکان اداری و تجاری تغییر پیدا کرده است.

,

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به  تغییر کاربری سواحل شهر بندرعباس گفت: در کمیسیون ماده پنج قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود ابتدا به نمایندگان مردم اطلاع دهندکه حق  امانت داران مردم انجام شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه