اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

احداث جاده در طرفین تونل خوانسار – فریدن تا سال آینده/ در حال برآورد نیازها و کمبودهای مسکن مهر هستیم

احداث جاده در طرفین تونل خوانسار – فریدن تا سال آینده/ در حال برآورد نیازها و کمبودهای مسکن مهر هستیم
غلامی گفت: در استان اصفهان برای حل معضلات مسکن مهر کمبودها و نیازهای آن در استان برآورد می شود و بر همین اساس تفاهم نامه هایی با شهرداری ها منعقد و همه کسری ها و کمبودهای سایت های مسکن مهر استان به صورت نقدی و ملکی برآورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با چشمه سار در پاسخ به سوالی در مورد اجرای عملیات ساخت جاده روستای ویست به سمت تونل خوانسار – فریدن اظهار کرد: بخش اولیه پروژه یعنی حفر تونل انجام شد و بر اساس قراردادی که با موسسه سازندگی جوادالائمه (ع) وجود دارد تا سقف ۳۴ میلیارد تومان اعتبار اولیه پروژه برآورد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

حجت اله غلامی با بیان این که احداث ۱۴ کیلومتر جاده در طرفین تونل جزء قرارداد موسسه جواد الائمه است گفت: به ظاهر رقم اولیه براآورد شده برای اتمام کار کافی نیست و رقم نهایی پروژه بر اساس برآوردی که پیمانکار انجام داده ۵۰ میلیارد تومان است.

,

وی افزود: با اصلاح قرارداد پیمانکار ادامه مسیر و احداث جاده در طرفین تونل را طی سال آینده انجام خواهیم داد.

,

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون مسائل و مشکلات مسکن مهر خوانسار به خصوص سپتینگ فاضلاب و تجهیز نبودن به امکانات اطفاء حریق اظهار کرد: به دلیل انجام نشدن مطالعات دقیق در جانمایی و احداث مسکن مهر در سطح کشور امروز شاهد مشکلاتی در این باره هستیم.

,

وی اضافه کرد: در استان اصفهان برای حل معضلات مسکن مهر کمبودها و نیازهای آن در استان برآورد می شود و بر همین اساس تفاهم نامه هایی با شهرداری ها منعقد و همه کسری ها و کمبودهای سایت های مسکن مهر استان به صورت نقدی و ملکی برآورد شده و با شهرداری ها به توافق می رسیم.

,

غلامی با تاکید بر بررسی مشکلات مسکن مهر خوانسار تصریح کرد: جلسه ای به همین منظور برگزار شد و درباره توافقات اولیه با حضور فرماندار و شهردار به جمع بندی هایی رسیدیم.

,

وی خاطر نشان کرد: پیمانکاری که پیش از این احداث مسکن مهر خوانسار را به عهده داشت مسائلی را مطرح کرد که شهرداری عملا نتوانست کار را شروع کند.

,

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به رفع مشکلات مطرح شده گفت: مقدمات برگزاری جلسه تفاهم با شهرداری خوانسار را انجام خواهیم داد و برای بررسی میزان هزینه مورد نیازاتمام مسکن مهر و حل مشکلات آن برآوردهایی انجام شده است.

,

وی اضافه کرد: قراردادی نیز بین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بهارستان منعقد می شود تا بر اساس آن بتوانیم عملیات باقیمانده مسکن مهر خوانسار را به اتمام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه