اخبار داغ

گزارش ایلام بیدار از وضعیت نابسامان کارگران سد سیمره؛

13 کارگر بدون حقوق و سنوات ممنوع الورود شدند/ فرماندار بدره:مطالبات، اسفند پرداخت می شود

13 کارگر بدون حقوق و سنوات ممنوع الورود شدند/ فرماندار بدره:مطالبات، اسفند پرداخت می شود
تعداد 13 کارگر بدون حقوق و سنوات کامل از سوی مسئولان سد سیمره ممنوع الورود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ موضوع از چند ماه گذشته آغاز شده بود آنجا که کارگران و پرسنل شاغل در سد سیمره نسبت به عدم دریافت حقوق خود اعتراض کردند؛ ، این کارگران و پرسنل شاغل در سد سیمره مدت 13 ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, موضوع از چند ماه گذشته آغاز شده بود آنجا که کارگران و پرسنل شاغل در سد سیمره نسبت به عدم دریافت حقوق خود اعتراض کردند؛ ، این کارگران و پرسنل شاغل در سد سیمره مدت 13 ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده اند.,

کارگران و پرسنل شرکت پرلیت پیمانکار اصلی ساخت سد سیمره در تجمعی که در چند هفته اخیر نیز داشته بودند اعلام کرده بودند بیش از یکسال است که حقوق ماهانه خود را دریافت نکرده اند.

,

پیمانکار عدم پرداخت حقوق را نبود صورت وضعیت و تزریق منابع مالی از طرف پیمانکار که همان وزارت نیرو است را عنوان کرده است و به این علت که در سال 95 کارفرما مبلغی به پیمانکار نداده لذا این مشکل به وجود آمده است.

,

در همین رابطه امروز تعداد 13 کارگر سدسیمره ممنوع الورود شده اند و اجازه ورود آنان به محل کار داده نشده است؛ یکی از این کارگران ممنوع الورود در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح این موضوع پرداخت.

,

اخراج بدون پرداخت کامل حقوق و پاداش/ شرط پرداخت حقوق، تخصیص اعتبار از سوی دولت است 

, اخراج بدون پرداخت کامل حقوق و پاداش/ , اخراج بدون پرداخت کامل حقوق و پاداش/ , شرط پرداخت حقوق، تخصیص اعتبار از سوی دولت است ,

"زاهد ریزه بندی"؛ یکی از 13 کارگر بیکار شده سد سیمره در این خصوص گفت: از ابتدای امسال هیچگونه حقوقی به کارگران سد سیمره از سوی پیمانکار پرداخت نشده و همچنین از پرداخت سنوات و عیدی کارگران از سال 93 تاکنون خبری نیست.

,

وی با اشاره به تعطیلی بدون دلیل کارگاه از سوی مسئولین سد، اظهار کرد: از صبح امروز (دوشنبه) از ورود کارگران به محل کار جلوگیری می شود و کارگران ممنوع الورود شده اند در حالی که حقوقی به کارگران پرداخت نشده است.
ریزه بندی ادامه داد: تعداد 13 کارگر در این سد مشغول به کار هستیم و برای تامین معاش خانواده به حقوق ماهانه خود نیاز داریم، این در حالیست که پرداخت حقوق از سوی مسئولین، منوط به تخصیص اعتبار از سوی دولت عنوان شده است.
این کارگر سدسیمره با بیان اینکه تنها منبع درآمد کارگران اشتغال در همین سد سیمره بوده عنوان کرد: این موضوع را صورتجلسه کردیم و از طریق نیروی انتظامی پیگیر آن بودیم که با قول مسئولین سد مبنی بر پرداخت حقوق از ادامه پیگیری منصرف شدیم ولی در ادامه نیز شاهد عدم پرداخت حقوق ها از سوی مسئولین سد هستیم.

,
,
,

فرماندار بدره: سد مؤظف به پرداخت مطالبات است/ حقوق کارگران تا اسفند ماه پرداخت می شود

, فرماندار بدره: سد مؤظف به پرداخت مطالبات است/ حقوق کارگران تا اسفند ماه پرداخت می شود, فرماندار بدره: سد مؤظف به پرداخت مطالبات است/ حقوق کارگران تا اسفند ماه پرداخت می شود,

در همین رابطه فرماندار بدره در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: با پیگیری های صورت گرفته تعداد 13 نفر از کارگران که از ورود انها جلوگیری بعل آمده افرادی بوده اند که حقوق امسال را به تناوب هفت تا 9 ماه دریافت نکرده اند.

,

مرادحاصلی تأکید کرد: علت ممنوع الورود شدن این تعداد کارگر اتمام کار از سوی پیمانکار (شرکت مراغ) است.

,

وی افزود: کارگاه مؤظف و متعهد به پرداخت کامل مطالبات و معوقات کارگران است.

,

کارگرانی که هنوز مشغول به کارند!

, کارگرانی که هنوز مشغول به کارند!, کارگرانی که هنوز مشغول به کارند!,

فرماندار بدره در حالی علت ممنوع الورود شدن این تعداد کارگر را اتمام کار از سوی پیمانکار عنوان کرد که با پیگیری ها خبرنگار ما از کارگران اخراج شده، مشخص شد تعدای از کارگران هنوز مشغول به کار هستند!

,

 

,

انتهای پیام/الف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه