اخبار داغ

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از 265 پروژه در شهرستان بندرعباس

بهره برداری از 265 پروژه در شهرستان بندرعباس
فرماندار شهرستان بندرعباس اظهار داشت: ۲۶۵ پروژه در شهرستان بندرعباس در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رفتارنیوز، احمد پویافر فرماندار شهرستان بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در جمع اصحاب رسانه از برنامه های اجرایی در روز ۱۲ بهمن ماه گفت: در ساعت ۹:۳۳ شاهد رژه موتور سواران بسیجی از فرودگاه بین المللی بندرعباس تا گلزار ملکوتی شهدا خواهیم بود، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه جامعه الزهرا با حضور مسئولین و دیگر مدارس شهرستان و به صدا در آمدن آژیر قطارها، کشتی ها و... خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,

فرماندار شهرستان بندرعباس اظهار داشت: ۲۶۵ پروژه در شهرستان بندرعباس در این ایام به بهره برداری می رسد، که ۱۸۸ پروژه در شهر بندرعباس،۴۴ پروژه در بخش مرکزی، ۱۲پروژه در بخش تخت، ۱۴ پروژه در بخش قلعه قاضی و ۷ پروژه در بخش فین می‌باشد.

,

پویافر به افتتاح برخی از پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در آغاز دهه مبارک فجر اشاره و بیان کرد: افتتاح پروژه هنرستان هنرهای زیبایی بندرعباس در شهرک الهیه توسط اداره کل راه و شهرسازی شهرستان، افتتاح پروژه مخزن آب ۱۰۰۰۰ متر مکعبی شمال غرب واقع در شهرک پیامبر اعظم(ص) توسط آب و فاظلاب شهری، افتتاح دو دبستان ۱۲ کلاسه تدبیر مهر و عبدالحمید آذرمهر در شهرک مسکونی پیامبر اعظم(ص) توسط اداره کا راه و شهرسازی و نو سازی مدارس و همچنین افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، متالوژی و ماشین آلات می باشد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر یادآور تجلی ایمان، اراده و شکوه بی بدیل مردم ایران اسلامی است که با هدایت و رهبری امام راحل و توکل به خدا توانستند شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به منصه ظهور برساند و این پیروزی مرهون رشادت ها و جانفشانی های غیور مردانی است که برای استقلال میهن اسلامی و رهایی از استبداد جان خود را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه