اخبار داغ

شهردار سنندج:

مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند

مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند
شهردار سنندج گفت: مردم همواره با وجود تحریم‌ها، فشارهای مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران کنونی که بسیاری از کشورها با تحریم قصد فشار بر مردم ما را دارند، همواره یار و یاور انقلاب بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "منوچهر فخری" شهردار سنندج در گفتگو با نوای آبیدر ضمن تبریک سی و هشتمین طلیعه انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به مردم سنندج، گفت: شور انقلاب  اسلامی علی‌رغم گذشت چهار دهه از آن، با آغاز دهه فجر در میان مردم و جامعه حال و هوای خاصی به خود می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است، اظهار کرد: دلیل این ماندگاری، نقش کلیدی اراده مردم و رهبری پیر فرزانه انقلاب حضرت امام راحل (ره) بود.

,
,


شهردار سنندج پایداری انقلاب اسلامی را مرهون وجود حاکمیت دینی خواند و افزود: عوامل زیادی نظیر مردمی بودن انقلاب و حاکمیت ارزشی دینی، اخلاقی و معنوی در پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهموری اسلامی تاثیر گذار بودند.

,
,


فخری ادامه داد: وفاق و همدلی مسوولین با مردم در دوران انقلاب از عوامل پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهموری اسلامی است.

,
,


وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه به نظام گفت: در سی و هشت سال از عمر‌نظام، کشورهای استعمارگر  تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران به کار بستند اما غافل از این بودن که این انقلاب یک انقلاب مردمی و ولایت مدار است.

,
,


فخری تصریح کرد: مردم همواره با وجود تحریم‌ها، فشارهای مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران کنونی که بسیاری از کشورها با تحریم قصد فشار بر مردم  ما را دارند، همواره یار و یاور انقلاب بودند.

,
,


وی نقش مشارکت شهروندان را در پیشبرد تمامی برنامه شهرداری را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: مدیران شهرداری از این پتانسیل که مردم همیشه حامی خدمتگذاران نظام هستند باید استفاده بهینه کنند.

,
,


شهردار سنندج عنوان کرد: مردم همیشه قدردان زحمات تمامی مسولین و کسانی که در جهت رفع مشکلات ایران اسلامی گام بر می‌دارند بوده و خدمات رسانی شایسته به شهروندان باید سر لوحه تمامی برنامه های مدیران و کارکنان شهرداری قرار گیرد.

,
,


فخری افزود: امسال با تلاش شبانه روزی و در راستای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل" اقدامات مناسبی در جهت اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نظیر تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج و نخستین پارکینگ طبقاتی صورت گرفت که اتمام این طرح‌ها موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه