اخبار داغ

گزارشی از وضعیت بازار پروتئین در بروجرد

مقصد نا معلوم گوشت بُز پس از کشتار/ اختلاف شدید قیمت گوشت در قصابی ها

مقصد نا معلوم گوشت بُز پس از کشتار/ اختلاف شدید قیمت گوشت در قصابی ها
شنیده ها و دیده ها حاکی از کشتار روزانه بیش از 50 رأس بز به همراه گوسفندان در کشتارگاه صنعتی بروجرد حکایت دارد که بر روی لاشه آنها برچسب یکسانی زده می شود و مشخص نیست که گوشت بز توسط چه فروشگاهی عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بازتاب بروجرد ، هم اکنون گوشت گوسفندی با قیمتی بین 30 تا 40هزار تومان و گوشت گاوی با قیمتی بین 16 تا 32 هزار تومان در سطح شهرستان عرضه می شود. آیا وجود چنین اختلاف قیمت حداقل و حداکثری جهت یک محصول سوال برانگیز نیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد, ، هم اکنون گوشت گوسفندی با قیمتی بین 30 تا 40هزار تومان و گوشت گاوی با قیمتی بین 16 تا 32 هزار تومان در سطح شهرستان عرضه می شود. آیا وجود چنین اختلاف قیمت حداقل و حداکثری جهت یک محصول سوال برانگیز نیست؟,

مقصد نا معلوم گوشت بز پس از کشتار/ اختلاف شدید قیمت گوشت در قصابی ها

, مقصد نا معلوم گوشت بز پس از کشتار/ اختلاف شدید قیمت گوشت در قصابی ها,

وجود این چنین اختلاف قیمتی این ذهنیت را در انسان به وجود می آورد که یا قصابی های عرضه کننده گوشت با قیمت حداقل ، کیفیت گوشت را رعایت نکرده و با سلامت عمومی جامعه بازی می کنند یا قصابی های عرضه کننده گوشت با قیمت حداکثری ، گران فروش بوده و در حال سوء استفاده هستند که در هر دو صورت مسئولین ذیربط ضمن ورود به این عرصه باید به این وضعیت رسیدگی نمایند.

,

هیچ یک از ما تا کنون در سطح شهرستان بروجرد مغازه قصابی را ندیده ایم که در تبلیغات خود یا قسمت اعلام قیمتش نامی از گوشت بز ببرد .

,

 تمامی واحد های صنفی قصابی ادعای فروش گوشت مرغوب گوسفند را دارند . پس این همه بز که روزانه در کشتارگاه های بروجرد کشتار می شوند کجا می روند؟!

,

 

,

چرا برچسب گوشت بز و گوسفند در کشتارگاه مشترک است و برخی سودجویان با استفاده از این فرصت و با توجه به قیمت کمتر گوشت بز ، گوشت بز را بجای گوشت گوسفند به مردم شهرستان عرضه می کنند و خبری از دستگاه های متولی امر نیست؟

,

به مورد بالا عرضه ی ماهی های منجمد به جای ماهی تازه را نیز می توان اضافه نمود که در شهرستان بروجرد به وفور مشاهده می شود ، ماهی هایی که با وجود ادعای تازه بودنشان از طرف فروشنده ، هیچ گونه رنگ و بویی از تازگی نداشته و با قیمت های حدود 2 برابر بعنوان ماهی تازه در بازار عرضه می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه