اخبار داغ

دهه فجر موسم تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی است

دهه فجر موسم تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی است
شهردار نی ریز در جلسه هماهنگی تزیینات شهری و فضاسازی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر با تاکید بر لزوم اهتمام مسوولان در برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر بیان داشت دهه فجر موسم تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی است و باید به بهترین شکل گرامی داشته شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه هماهنگی تزیینات شهری و فضاسازی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر 95 با دعوت از اعضای کمیته تزیینات شهری  در محل شهرداری نی ریز برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز,

این جلسه به ریاست عباس منزه شهردار نی ریز و نماینده ادارات و نهاد ها و جمعی از پرسنل شهرداری تشکیل شد.

,

 

,

عباس منزه ضمن در ابتدای جلسه هماهنگی تزئینات شهری و فضای سازی به مناسب فرارسیدن دهه فجر عرض تسلیت به مناسبت  شهادت آتش‌نشانان در حادثه ریزش ساختمان  پلاسکو ،و تبریک  فرارسیدن دهه مبارک پر فروغ فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه نی ریزشادباش عرض کرد.

,

وی با توجه به رسالت خطیر مسوولان در امر پاسداری از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گفت:  امنیت امروزی نعمت بزرگی است که امروزه بدون دغدغه و به راحتی در داخل کشور عزیزمان از این نعمت الهی برخوردار هستیم.

,

 

,

منزه ادامه داد: باید آگاه باشیم که این امنیت ثمره و میوه نهال قدرتمند انقلاب اسلامی میباشد که با خون شهدا و جوانان آبیاری شده و اکنون نیز در سایه مدیریت و رهبری های مقام معظم رهبری ، شاهد پیشرفت روز افزون کشورمان هستیم.

,


منزه  در ادامه صحبتهای خود بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات و روزهای قیام  ملت شریف ایران بر علیه طاغوت زمانه ، دست به دست انتقال یافته و امروز این مسوولیت خطیر بر دوش ما گذاشته شده است .

,
,

گفتنی است :  هماهنگی اصناف زیباسازی آذین بندی مسیر های عبور و مرور با همکاری صنوف مختلف، گسترش دیدارهای مردمی، و افتتاح و احداث پروژه ها در ایام الله دهه فجر از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه