اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ممسنی:

تخصیص وام های ۱۰۰ میلیون تومانی برای طرح های گردشگری

تخصیص وام های ۱۰۰ میلیون  تومانی  برای طرح های گردشگری
به علاقمندان و متقاضیان اقامتگاه های بوم گردی در مناطق روستایی شهرستان ممسنی تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برزو محمودی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ممسنی در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین بیان داشت: این طرح که به دنبال ترویج گردشگری در روستاها و جذب گردشگر می باشد یک طرح سراسری است و یکی دیگر از اهداف آن توجه ویژه به روستاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نورآنلاین ,


کسانی که در روستاها دارای خانه ای با بافت قدیمی هستند می توانند این طرح را اجرا کنند و به میراث فرهنگی درخواست بدهند. در قبال اجرای این طرح تسهیلات مناسبی از 10 تا 100 میلیون تومانی به آنها ارائه می شود.

,
,

این تسهیلات را باید برای تجهیز خانه و احداث سرویس های بهداشتی و فرهنگی صرف کنند تا اقامتگاه مناسبی برای گردشگر به حساب بیاید.

,

برزو محمودی میراث فرهنگی و گردشگری ممسنی

, برزو محمودی میراث فرهنگی و گردشگری ممسنی,

محمودی با اشاره به اینکه ساماندهی اقامتگاه های بوم گردی عامل حفاظت از فرهنگ سنتی و بومی و همچنین افزایش محصولات جدید ﮔﺮدﺷﮕﺮی می شود، گفت: تامین زیرساخت های گردشگری می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر گردشگری و افزایش گردشگران داخلی و خارجی شود.  همچنین بهره گیری از فضاهای سنتی و  توجه به آداب و رسوم و سنت های منطقه از دیگر عوامل جذب گردشگر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه