اخبار داغ

امام جمعه برازجان:

شاه با هزینه ۳۰۰ میلیون دلاری از بیت المال جشن ۲۵۰۰ ساله گرفت/ سوء تغذیه ۳۵ درصد ایرانی ها در زمان پهلوی

شاه با هزینه ۳۰۰ میلیون دلاری از بیت المال جشن ۲۵۰۰ ساله گرفت/ سوء تغذیه ۳۵ درصد ایرانی ها در زمان پهلوی
حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه ثروتمندان 90 درصد در آمد کشور را به خود اختصاص داده بودند و دیگران تنها 10 درصد درآمد کشور را در اختیار داشتند تصریح کرد: در چنین شرایطی شاه با استفاده از بیت المال با هزینه بیش از 300میلیون دلار جشن 2500 ساله برگزار می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز امام جمعه برازجان در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی را یک نعمت دانست و گفت: شکست ابهت پوشالی آمریکا، صهیونیست و شوروی، صف آرایی در برابر نمایش ابر قدرت آمریکا و اروپا در خلیج فارس، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، بازکردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان، الگو سازی برای ملت های مستضعف حمایت از مسلمانان آزاده، همگرایی امت اسلامی بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

حجت‌الاسلام حسن مصلح باوراندن امکان مقابله و ایستادگی در برابر آمریکا و مستکبران را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
وی با مقایسه منطقی  انقلاب اسلامی با دوران پهلوی خاطر نشان شد: در زمان پهلوی 40 درصد جمعیت شهری و 65 درصد جمعیت روستایی کشور زیر خط فقر و زندگی می کردند.

,
,

امام جمعه برازجان با بیان اینکه در زمان شاه 35 درصد مردم ایران دچار سوء تغذیه بودند گفت: هفت درصد کودکان التعلیم به مدارس می رفتند.

,

مصلح با یادآوری اینکه تنها پنج کشور از نعمت گاز به صورت پراکنده برخوردار بودند افزود: تولیدات کشاورزی ایران تنها مصرف 33 روزه مردم ایران را تامین می کرد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه 40 درصد مستشار نظامی آمریکا در تهران حضور داشتند گفت: 35 هزار متخصص خارجی در صنایع نفت و مخابرات و پزشکی خودرو سازی و برنامه بودجه در کشور حضور داشتند.

,

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه از کشورهای هند و پاکستان و بنگلادش پزشک وارد می کردیم اظهار داشت: 30 درصد جمعیت کشور را خانواده های ثروتمند تشکیل می دادند.

,

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه ثروتمندان 90 درصد در آمد  کشور را به خود اختصاص داده بودند و دیگران تنها 10 درصد درآمد کشور را در اختیار داشتند تصریح کرد: در چنین شرایطی شاه با استفاده از بیت المال با هزینه بیش از 300میلیون دلار جشن 2500 ساله برگزار می کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه