اخبار داغ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

انقلاب اسلامی الگوی جنبش های آزادیخواه جهان شده است/پیروزی در سوریه تن جبهه استکبار را به لرزه انداخت

انقلاب اسلامی الگوی جنبش های آزادیخواه جهان شده است/پیروزی در سوریه تن جبهه استکبار را به لرزه انداخت
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایران همین بس که امروز ابرقدرتهای پوشالی دنیا به اقتدار ان اذعان کرده و الگوی جنبش های آزادیخواه جهان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدعلی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  شب گذشته در ویژه برنامه دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: برخی از نیروهای مخالف در لباس های مختلف در داخل و خارج از کشور در رسانه های تبلیغاتی خود با شبیخون فرهنگی دائم بر این نکته اشاره دارند که انقلاب اسلامی برای ملت ایران چه دستاوردی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی در پاسخ به این ادعاهای بی اساس و مغرضانه گفت: زمانی در این کشور فردی فاسد و مزدور بر ملت حکومت می کرد و هیچ گونه استقلالی از خود نداشته و تمام امور جاری کشور و انتصابات وزرا و حتی شاه مملکت به دست بیگانگان هدایت می شد، اما انقلاب اسلامی ایران به ملت و این کشور عزت، آبرو و استقلال بخشید.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که دنیای شرق و غرب دین را باعث عقب ماندگی و افیون ملتها می دانست، انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین آتش فشانی است که اگر حرکت خود را با رهبری صالح و هوشمند درست بپیماید ریشه ظلم را در دنیا می سوزاند.

,

رضایی به اقتدار انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و افزود: در عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایران همین بس که امروز ابرقدرتهای پوشالی دنیا به اقتدار ان اذعان کرده و الگوی جنبش های آزادیخواه جهان شده است.

,

وی از الگو برداری انقلاب در کشورهای غرب آسیا یاد کرد و گفت: در شرایطی که دنیای استکبار با تجهیز گروه های تروریستی و تکفیری بسیج شده بود تا محور و زنجیره مقاومت اسلامی را در منطقه از بین ببرد، الگو برداری از انقلاب و کمک های فرزندان این مرز و بوم پیروزی را رقم زد که تن دشمنان را لرزاند.

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن اذعان کرد: پیروزی قدرتمندانه جبهه مقاومت در سوریه باعث شد تا کسانی که تا دیروز از پایان حکومت سوریه و رفتن بشار اسد سخن می گفتند امروز در تریبون های رسمی و رسانه های خود به بقای این حکومت و بشار اسد اذعان کنند.

,

رضایی به وظایف امروز جامعه برای صیانت از انقلاب اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولان و کارگزاران نظام باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و در این محور حرکت کنند، از طرفی لاز م است نسبت به  دشمن شناسی  و نفوذ جبهه استکبار هوشیار باشند زیرا عوامل نفوذی بسیار خطرناکتر از دشمن ظاهری هستند.

,

وی افزایش تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی را عامل پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: این مهم با همکاری مردم و دلسوزی و فداکاری و مدیریت جهادی مسئولان محقق می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه