اخبار داغ

به مناسبت دهه فجر،

مسابقات تیراندازی در استان هرمزگان برگزار شد+تصاویر

مسابقات تیراندازی در استان هرمزگان برگزار شد+تصاویر
با شروع دهه فجر در کشور ویژه برنامه هایی برای شهرهای مختلفی برپا می شود که استان هرمزگان با برگزاری مسابقات تیراندازی در این دهه باشکوه حضور خود را اعلام و به ادامه مسابقات رسیدگی نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ورزش۵؛در چاچوب مسابقات تیراندازی که مصادف با روزهای دهه فجر می باشد، ۳۵ تیرانداز ویژه برادران راهی مسابقات در دو رشته تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

این دوره ار رقابت ها که با همت هیئت تیراندازی استان هرمزگان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سه رده نونهالان نوجوانان و بزرگسالان، در سالن حجاب بندرعباس مستقر شد و در آخر از تمامی شرکت کنندگان تشکر و قدردانی گردیده شد.

,
در این مسابقات، بیژن شبانکاره روابط عمومی هییت تیراندازی استان با اشاره به سطح و عملکرد این مسابقات گفت؛ سطح مسابقات بالا و بسیار خوب بود رفتار خوب عوامل اجرایی مسابقه و دقت داوران محیط خوبی برای رقابت تیراندازان فراهم کرده بود و این گونه مسابقات در ورزشکاران باعث انگیزه و ایجاد شور می شود.
,
وی در ادامه گفتگو اشاره کرد و گفت؛ نگاه مسئولان استان به این رشته باید تغییر کند و امکانات و تجهیزات مناسبی به این رشته سفارش شده اختصاص داده شود .
,
 
,
در پایان این مسابقه از مربیان و دستندرکاران و مسئولان این رشته به ویژه آقای فرشید باوقار ریاست هییت و سرکار خانم خاکساری نایب رییس هییت تشکر و قدردانی شد و نتایج به شرکت کنندگان اعلام گردید.
,
در رشته تفنگ بزرگسالان، شهریار داوری نژاد، محمد سجودی زاده و حسن امام نیا به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته تپانچه بزرگسالان هم با کسب مقام اول تا سوم به ترتیب امتیازات، آقایان احمد عباسی و منصور علی یاسی (نفرات اول)، عباس موسایی و رضا ناظر (نفرات دوم) و یدالله واحد و امیر حسین رضایی (نفرات سوم) این پیکارها در دهه فجر شدند.
خاطرنشان شود؛ سر داوری این مسابقات با داوری آقای عباسلو و  مربیگری خانم ها خاکساری، عالی پور و قرقزلیان انجام گرفت.

 

,
,
,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه