اخبار داغ

پای متدکیان به خانه‌های شهروندان بهارستانی باز شد

پای متدکیان به خانه‌های شهروندان بهارستانی باز شد
متکدیان در شهرستان بهارستان به درب منازل شهروندان رفته و گاها وارد خانه نیز می‌شوند، که این امر اعتراض شدید شهروندان را به‌همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، تکدی‌گری یکی از کارهایی است که سبب برهم ریختن نظم اجتماع و سلب آرامش و آسایش از شهروندان هر جامعه‌ای می‌شود، که متاسفانه در کشور ایران این کار رواج زیادی به‌ویژه در بین اتباع غیرمجاز داشته است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است، که تهران به‌ویژه شهرستان‌های اطراف آن بیشترین تعداد متکدی در سطح کشور را به خود اختصاص داده‌اند، و شهرستان بهارستان نیز که از این قاعده مستثنی نیست دچار مشکل حضور متدکیان در کوچه و خیابان‌های شهر است.

,

البته لازم به ذکر است که مسئولان شهرستانی مدتی قبل به فکر جمع‌آوری این متدکیان از کوه و خیابان‌های سه شهر بهارستان افتادند، اما به نظر مقابله با این آفت اجتماعی متوقف شده، چرا که متدکیان بازهم در حال پخش شدن در سطح شهرستان هستند.

,

 

,

, ,

 

,

بنا به گفته شهروندان بهارستانی مکدیان به درب خانه‌ها می‌روند، و همزمان با زدن درب و زنگ هر خانه‌ای به خواندن دعاهای عجیب و طلب کمک از صاحب خانه می‌پردازند، که این امر موجب ترسیدن کودکان بهارستانی شده است.

,

حاجی‌زاده یکی از شهروندان شهر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، گفت: چند باری به اشتباه درب خانه را باز کردم، و این متدکیان وارد منزل شده بودند، که با زور و به سختی آن‌ها را خارج کردیم، و این اتفاق سبب شده است که نوه‌ام شب‌ها نتواند بخوابد.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در پایان ناگفته نماند که این متدکیان در بالای پل‌های عابر پیاده و چهارراه‌های شهر می‌نشیند، و گاهاً به‌دنبال عابران افتاده و به اجبار از آن‌ها کمک می‌خواهند، که این امر سبب ایجاد مناظری بد و ناراحت کننده در سطح شهرستان بهارستان شده است.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

انتهای پیام/م 30

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه