اخبار داغ

مسئول برگزاری مسابقات دو صحرانوردی شاندرمن:

ماسال پتانسیل برگزاری مسابقات دو کشوری را دارد

ماسال پتانسیل برگزاری مسابقات دو کشوری را دارد
مسئول مسابقات دوی صحرانوردی یادبود شهید آتش نشان محسن روحانی گفت: امیدوارم با همکاری مسئولین بتوانیم در آینده این مسابقات را در سطح کشوری در ماسال و شاندرمن برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیل کاسی مسئول برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی دهه مبارک فجر در گفتگو با ماسال نیوز گفت: مسابقات دوی صحرانوردی که در روزهای اخیر در شاندرمن برگزار شد به مناسبت دهه فجر و یادبود شهید آتش نشان محسن روحانی بود. شهید روحانی خودشان از ورزشگاران رشته دو و میدانی و پرتاب دیسک و وزنه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز ,

کاسی در خصوص روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بعد از هماهنگی ها با آقای احمدی رئیس هیات دو و میدانی استانبا هیات های دو و میدانی 16 شهرستان نامه نگاری شد و نهایتا در این دوره از مسابقات 36 شرکت کننده از 9 شهرستان شرکت کردند.

,

وی افزود: مسافت مسابقه 7 کیلومتر بود که نفرات برتر به ترتیب آقایان پرویز خانجانی از رضوانشهر، میثم منتظری ازتالش و مرتضی نیک نژاد از سنگر(رشت) بودند.  که نفر اول موفق شد با زمان 22 دقیقه و 56 ثانیه این مسیر را طی کند. خوشبختانه استاد پرکار پدر دوومیدانی استان و داوران بین المللی  دکتر همتی نژاد، آقای آتش افروز ، آقای داریوش و آقای نظرنیا به عنوان داور در این دوره استفاده شدند.

,

این ورزشکار شاندرمنی در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود. نفر اول مسابقه چند روز قبل در مسابقات کشوری مقام ششم را کسب کرده بود. موفق شدیم به ده نفر اول جوایزی اهدا کنیم. سه نفر اول علاوه بر جوایز مدال دریافت کردند.

,

وی در خصوص نحوه تامین منابع مالی و پیشتیبانی های صورت گرفته از مسابقات گفت: بخش زیادی از هزینه ها را شهردار محترم شاندرمن متقبل شدند. آقای دکتر سهراب امیدی مدیریت تالار پیوند هم بخشی از هزینه ها و پذیرایی پایانی مسابقه را بر عهده گرفتند. شهردار ماسال، آقای رستگار رئیس شورای بخش شاندرمن و اداره ورزش و جوانان هم هر کدام مقداری به ما کمک کردند. که جا دارد از همه این عزیزان علی الخصوص شهردار شاندرمن و آقای امیدی تشکر کنم. دوستانی مثل آقای سلمان رنجبر، حمیدرضا محزون و عابد وزیری هم با پشتیبانی های خود کمک های بزرگی به من کردند.

, .,

کاسی با اشاره به رضایت شرکت کنندگان از نحوه برگزاری مسابقات در شهرستان ماسال اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقه 7 نفر از رئسای هیات های دو و میدانی شهرستان های محتلف استان با من تماس گرفتند و ابراز رضایت کردند. یکی از بستگان شهید روحانی هم در تماسی تقدیر و تشکر کرد.

,

این ورزشکار رشته دو و میدانی در خصوص وضعیت شهرستان در این رشته و آخرین وضعیت حرفه ای خود گفت: من در گذشته فعالیت حرفه ای داشتم. پیش از اینها هم آقایان آصف نظرنیان، عبدالله نظر نیا و اسفندیار عاشوری در سطح استان و کشور فعالیت می کردند. هم اکنون هم که آقای مقداد احمدی در مسابقات کشوری حضور پیدا میکنند . اقای احمدی اخیرا در مسابقات کشوری داخل سالن در 3000 متر چهاردهم ایران و در 1500 متر هفدهم ایران شد.

,

وی افزود: در دوران دانش آموزی و دانشجویی در مسابقات کشوری حضور پیدا کردم. حتی برای اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی کره دعوت شدم که نهایتا با رتبه سوم از مسابقات خط خوردم. سابقه مقام سومی در مسابقات کشوری را دارم. زمانی با تیم نفت تهران و مدتی با صنایع غذایی پونل قرارداد داشتم که بعضا به خاطر عدم پرداخت قرارداد ها و موارد دیگر قطع همکاری کردم. در دوره دانش آموزی در مسابقات همدان رکورد 1 دقیقه و 59 ثانیه را در 800 متر به ثبت رساندم. متاسفانه در سال های اخیر بعلت مشکلی که برای پایم پیش آمده برای جوگیری از صدمات احتمالی این ورزش را در سطح حرفه ای کنار گذاشته ام.

,

کاسی در پایان با اشاره به انعکاس گزارش مسابقات در خروجی سایت فدراسیون دو و میدانی  و تقدیر از کلیه مسئولین شهرستان به واسطه همکاری  در برگزاری مسابقات گفت: در پایان این دوره از پیشکسوتان دوی شهرستان آقایان هلاکو نظرنیا، بمانعلی یار محمدی و البرز رضایی تقدیر ویژه شد. امیدوارم با همکاری مسئولین بتوانیم در آینده این مسابقات را در سطح کشوری در ماسال و شاندرمن برگزار کنیم.

,
, , , , , , , , , , ,
, , , , , , , , , ,
, , , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه