اخبار داغ

در گفتگو با بانوی کارآفرین؛

کارآفرینی با کمترین هزینه/بانویی که فعل خواستن را به خوبی صرف کرده است

کارآفرینی با کمترین هزینه/بانویی که فعل خواستن را به خوبی صرف کرده است
زهرا تقوی بانوی کارآفرین سمنانی که با انجام هنرهای دستی توانسته در راستای اقتصاد مقاومتی نقش مثبتی ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا تقوی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه از فعالیت های چندین و چندساله خود در  عرصه های مختلف می گوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه ,

زهرا تقوی از بانوان فعال سمنان است که هم اکنون در مسجد عابدینه به آموزش خیاطی و بافتنی به بانوان این مسجد مشغول است.

,

وی می گوید: پیش از این که در سمنان ساکن شود در تهران به پرورش قارچ مشغول بوده است و به بانوان علاقه مند به این کار نیز آموزش می داده است.

,

تقوی افزود: در تهران بسیاری از بانوان با این آموزش ها علاقه مند به پرورش قارچ شدند و بسیاری از آنها ترفندهای پرورش قارچ را در منزل آموختند و بدین کار هم اکنون مشغول هستند.

,

وی افزود: بانوان سمنانی زیاد علاقه ای به چنین کارهایی که زمان بر است و نیاز به سرمایه دارد ندارند؛ در این مدت دریافته ام که بانوان سمنانی بسیار اقتصادی فکر می کنند و بسیار پول سخت خرج می کنند و یعنی پولهایی که پس انداز می کنند را با دقت نظر خاصی خرج می کنند و به کارهایی که باید مدتی طول بکشد و شاید در ابتدای کار باید انسان از جیب خرج کند علاقه ای ندارند.

,

تقوی بیان داشت: زکات علم نشر آن است به همین دلیل هر آنچه که یاد گرفته ام و بعد از این نیز بیاموزم به دیگران به ویژه بانوان آموزش خواهم داد و خیلی به این فکر نمی کنم که به دیگران یاد بدهم که فلان مبلغ پول دریافتی داشته باشم.

,

وی افزود: بسیاری از کارها هست که بانوان به راحتی با آموختن آنها می تواند آنرا در منزل در محیط خانه و خانواده در کنار همسر و فرزندانشان انجام دهند و به اقتصاد خانواده کمک کنند.

,

این بانوی فعال گفت: انسان باید همواره رو به جلو در مسیر رشد و کمال خود گام بردارد.

,

تقوی با بیان اینکه ایده های فراوانی در ذهن دارم که نیازمند پشتیبانی است، گفت: قصد دارم این فعالیت هایی که در حوزه هنر خیاطی و تهیه سرویس عروس و بافت لباس انجام می دهم در آینده در یک تولیدی حتی کوچک با مشارکت دیگر بانوان انجام دهم تا ایجاد کارآفرینی برای بانوان علاقه مند باشد.

,

وی که فعل خواستن توانستن است را به خوبی صرف کرده است، معتقد است، می شود با کمترین هزینه بزرگترین کارها را به انجام رسانید؛ به شرط اینکه انسان اراده کند و بخواهد.

,

این بانوی فعال می گوید: باید همگی دست در دست یکدیگر دهیم با علم و عمل و اقدام به موقع در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی اقتصاد مقاومتی گام برداریم؛ چرا که شرط نجات از شرایط سخت اقتصادی تحقق این امر مهم و حیاتی است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه