اخبار داغ

از سری مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور؛

تیم فوتسال فریمان در خانه شکست سنگینی را متحمل‌شد

تیم فوتسال فریمان در خانه شکست سنگینی را متحمل‌شد
در ادامه مسابقات فوتسال لیگ دسته اول فوتسال کشور، در گروه ب، تیم دانش ورزش فریمان میزبان شهرداری رشت بود که نتیجه را به این تیم واگذارکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، شب گذشته، تیم دانش ورزش فریمان در ادامه مسابقات فوتسال لیگ دسته اول فوتسال کشور، در گروه ب، میزبان شهرداری رشت بود که با نتیجه 4 بر دو، مغلوب این تیم شمالی شد.



این مسابقه شب گذشته، با حضور پرشمار تماشاگران فریمانی در محل سالن شهید مطهری فریمان برگزارشد و با وجود شرایط  میزبانی نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع شهرداری رشت پایان‌یافت.



در ادامه، هر دو تیم تلاش زیادی انجام‌دادند اما این تیم شهرداری رشت بود که 3 گل دیگر وارد دروازه فریمان کرد و کمال کهندل آقای گل تیم فریمان، تنها 2 گل خورده را جبران‌کرد.



گفتنی است، هیچ‌یک از مسئولان شهرستان فریمان از جمله فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و به‌خصوص شهردار فریمان که رییس هیئت فوتبال فریمان است، برای ادای احترام به مهمانان در محل مسابقه حضورنداشتند که این امر موجب نارضایتی بازیکنان و تماشاگران شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


تیم فوتسال فریمان با 10 بازی در رده ششم جدول قراردارد که با وجود این شکست، دو پله بالاتراز شهرداری رشت قرار گرفته‌‌است و سن‌ایچ ساوه با 28امتیاز در صدر جدول جای‌دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه