اخبار داغ

استاندار لرستان در اقامه نماز وحدت:

ولایت فقیه، محور وحدت در انقلاب اسلامی است

ولایت فقیه، محور  وحدت در انقلاب اسلامی است
استاندارلرستان در اقامه نماز وحدت گفت:وحدت محور حول رهبری و ولایت در انقلاب است که همین باعث رمز پیروزی و موفقیت در کشورمان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ هوشنگ بازوند استاندار لرستان ظهر امروز دراقامه نماز وحدت نیروهای مسلح و مدیران دستگاههای اجرایی استان که در بیت نماینده ولی فقیه استان برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت:انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی برای ما داشته است  و چه خوب است که ما این دستاوردها را به نسل های آینده منتقل کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی اظهار داشت: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب وحدت کلمه ای بود که در اوایل انقلاب صورت گرفت ومنادی این وحدت حضرت امام (ره) بودند و به حمدالله این وحدت هم به دست مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

,

استاندار افزود: خوشبختانه وحدت محور حول رهبری و ولایت در انقلاب است که همین باعث رمز پیروزی و موفقیت در کشورمان شده است.

,

وی گفت: وحدت کلمه است که تهدیدها را از بین می برد و در عین حال این تهدیدها به فرصت تبدیل می شود .

,

بازوند عنوان داشت: قبل از انقلاب دشمنان ما چشم طمع زیادی به این کشور داشتند و یکی از پارامترهای مهم و حساس وحدت کلمه بود که دشمنان ما را نا امید کرد  انشالله که همه بتوانیم این وحدت را حفظ کنیم.

,

استاندار تصریح کرد:خدا را شاکریم که تا به حال مردم ما در همه صحنه ها حضور پیدا کردند وانشالله که این بار هم وحدت را هرچه با شکوهتر در حول محور ولایت فقیه ادامه دهیم .

,

وی یاد آورشد: اگر قرار است چالش های استان را در بعد های مختلف غالب شویم نیازمند وحدت کلمه هستیم و همه عزیزان این موضوع را به باید به صورت ویژه که از یکی از  دستاوردهای مهم انقلاب است آن را سر لوحه کار خودشان قرار دهند.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه