اخبار داغ

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی کردستان خبر داد؛

عملیات اجرایی هزار و ۱۰ طرح بسیج سازندگی در سالجاری

عملیات اجرایی هزار و ۱۰ طرح بسیج سازندگی در سالجاری
عملیات اجرایی هزار و ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی از جمله دستاوردهای بسیج سازندگی و اردو های جهادی استان در سالجاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج علمی پزوهشی کردستان، غلام رضا حیدری رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان با اعلام این خبر گفت: برای اجرای این میزان طرح ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 حیدری در همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از گروه های جهادی برتر گفت: کارگروه اقتصاد مقاومتی پتانسیل و مزایای قسمت های مختلف استان کردستان را شناسایی و این پتانسیل ها را اولویت بندی کرده است.

,
,

 

,

وی افزود: در این مدت کارگروه اقتصاد مقاومتی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را در راستای تولیدات داخلی به ویژه تولیدات داخل استان برگزار کرده وهمین امر موجب آشنایی بیشتر مردم با این تولیدات شده است.

,


حیدری گفت: بسیج سازندگی و اردو های جهادی استان در سال جاری یک هزار و ۱۰ طرح را با ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز کرده است.

,
,


رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی کردستان با بیان اینکه تا کنون ۵۱۵ طرح با صرف ۲ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان به اتمام رسیده افزود:در این راستا نیز ۴۹۵ طرح با ۲۹ میلیارد تومان در حال اجرا است.

,
,


از ابتدای سال ۸۸ تا ۹۴ نیز تعداد طرح های محرومیت زدایی استان یک هزار و ۶۴۳ طرح، سازندگی ۸۷۳ طرح و اردوهای جهادی ۵۴۲ مورد بوده که با صرف ۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام شده است.

,
,


در پایان این همایش نیز از هفت گروه جهادی، پنج طلایه دار اقتصاد مقاومتی، سه خبرنگار و شش نهاد اجرایی برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه