اخبار داغ

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد؛

افتتاح پروژه گازرسانی به دو روستای شهرستان رامیان+ تصاویر

افتتاح پروژه گازرسانی به دو روستای شهرستان رامیان+ تصاویر
پروژه گازرسانی به روستاهای الهادی و ویرو در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم افتتاحییه پروژه گازرسانی به روستاهای الهادی و ویرو با حضور صادقلو فرماندار شهرستان، لیوانی مدیرعامل شرکت ملی گاز استان، حجت الاسلام طاهری امام جمعه رامیان، بخشداران مرکزی و فندرسک و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان رامیان و اهالی این دو روستا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان،, گل رامیان،, گل رامیان,

«جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به بهره مندی بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز، گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای الهادی و ویرو در اوایل سال جاری با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال شروع شد و امروز به بهره برداری رسید.

,

وی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه به طول 22 کیلومتر بوده و روستاهای الهادی و ویرو از نعمت گاز بهره مند شده‌اند و در فاز دوم این پروژه روستاهای کشکک و رضی از گاز خانگی برخوردار می‌شوند.   

,

صادقلو افزود: در شهرستان رامیان 64 روستا وجود دارد که از این تعداد 59 روستا مشمول طرح گاز رسانی بوده و تا به امروز 55 روستا از این مهم برخوردار شده‌اند.

,

فرماندار رامیان تصریح کرد: محرومیت زدایی و ارائه خدمت مطلوب به همه مردم بویژه محرومین از سیاست دولت تدبیر و امید است و در این راستا تمام تلاش و همت خود را بکار خواهد بست.

,

gazviroo1

, gazviroo1,

gazviroo2

, gazviroo2,

gazviroo3

, gazviroo3,

gazviroo4

, gazviroo4,

gazviroo5

, gazviroo5,

gazviroo6

, gazviroo6,

gazviroo7

, gazviroo7,

gazviroo8

, gazviroo8,

gazviroo9

, gazviroo9,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه