اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه مطرح کرد

این یک توهم است که عده ای می گویند ما دشمن نداریم/دشمن ما خوی استکباری و سلطه گری دارد

این یک توهم است که عده ای می گویند ما دشمن نداریم/دشمن ما خوی استکباری و سلطه گری دارد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: این یک توهم است که برخی ها فکر می کنند ما دشمن نداریم، ما دشمن داریم و دشمن در قالب جنگ نرم و با استفاده از بی بصیرتی و بخصوص بی بصیرتی خواص به دنبال نفوذ در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در زندان مرکزی شهرستان قروه برگزار شد با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ما امروز در بسیاری از زمینه ها به درجه خودکفایی رسیده ایم و در حوزه نظامی حرکاتی را آغاز کرده ایم که برای دشمن سردرگم کننده و نگران کننده می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: ما امروز در حوزه دفاعی و در راستای سیاست های بازدارندگی موشک هایی را طراحی کرده ایم که 70 درصد کشورهای آسیایی و بسیاری از کشورهای اروپایی را در تیررس خود داریم.

,

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی که این همه رجز خوانی می کند امروز به عنوان یک لقمه اماده در چنگال ما قرار دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند هر وقت اراده کنیم هیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم.

,

شعبانی افزود: امروز همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا نظام خود را در تمامی عرصه ها خودکفا کنیم و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

,

وی بیان داشت: پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند اما دشمن امروز به دنبال جداکردن مردم از نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

,

شعبانی ادامه داد: دشمن ما دیروز از طریق مرزهای رسمی و از طریق تهدیدات نظامی به سمت کشور ما حمله می نمود اما امروز با اقتدار ایران اسلامی و با توان نظامی نیروهای امنیتی که ما داریم دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد اما به دنبال این است تا در قالب جنگ نرم نقشه های خود را ایفا نماید.

,

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه دشمن خوی استکباری و سلطه گری دارد تصریح کرد: این یک توهم است که برخی ها فکر می کنند ما دشمن نداریم، ما دشمن داریم و دشمن در قالب جنگ نرم و با استفاده از بی بصیرتی و بخصوص بی بصیرتی خواص به دنبال نفوذ در کشور است.

,

وی افزود: امروز متاسفانه در کشور ما جریانی با آغاز برجام در حرکت است که فضای باز سیاسی برای دشمنان را ایجاد کرده است و عده ای هستند که به آمریکایی ها اعتماد دارند و حلال مشکلات ما را آمریکا می دانند .

,

شعبانی با تاکید بر اینکه امروز و در این مقطع وظیفه همه ما بصیرت افزایی و دشمن شناسی است بیان داشت: در سال 88 و در جریان فتنه سال 88  بی بصیرتی خواص باعث شد تا خسارات فتنه 88 به مراتب بیشتر از خسارت های جنگ تحمیلی باشد.

,

وی افزود: جای تاسف است که بعد از گذشت سال ها از فتنه 88 هنوز عده ای اعتقادی به اینکه فتنه گران، فتنه گری کرده اند ندارند.

,

شعبانی ادامه داد: دشمن دست بر دار نخواهد بود و فتنه های دیگری را طراحی می نماید و بنابراین باید هوشیار بود و در برابر تهاجم های دشمن ایستاد.

,

فرمانده سپاه قروه در پایان تصریح کرد: این انقلاب به برکت رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون هزاران هزار شهید گلگون کفن به پیروزی رسید و ما باید قدردان این انقلاب باشیم و به دنبال پاسداری از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان بایستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه