اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان:

در برجام بر سر ملت ایران کلاه گذاشتند / آمریکایی ها بر سر عمامه به سرهای کدخداباور کلاه بزرگ می گذارند

در برجام بر سر ملت ایران کلاه گذاشتند / آمریکایی ها بر سر عمامه به سرهای کدخداباور کلاه بزرگ می گذارند
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان گفت: اگر کدخداباوری در عمامه به سری زیاد شود یقینا آمریکاییها کلاه بزرگی بر سر او خواهند گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سعید مهدوی  در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره ضمنی به سخنان اخیر یکی از مسئولان ارشد نظام درباره اینکه امکان کلاه گذاشتن بر سر عمامه به سرها وجود ندارد اظهار داشت: اینکه در ماجرای برجام کلاه بر سر ملت ایران رفت یک موضوع غیرقابل انکار است به این دلیل که نه تنها تحریم ها برداشته نشده است بلکه علاوه بر قلدران دنیا، نوکران دسته دوم آنها آنها مانند عربستان و کشورهای غیرقابل اعتنای دنیا همچون جیبوتی هم در مقابل ملت ایران گستاخ شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: اینکه برخی آقایان می گویند نمی شود بر سر یک عمامه به سر کلاه گذاشت در پاسخ باید گفت که این عمامه از چه نوع عمامه ای است. اگر از عمامه علویون باشد حرف درستی است و به هیچ وجه شیاطین نمی توانند بر عمامه به سر علوی کلاه بگذارند اما اگر عمامه اموی باشد همچنان که در جنگ صفین و در ماجرای حکمیت کلاه بر سر ابوموسی اشعری گذاشتند بر عمامه به سرهای اموی زمانه هم می شود کلاه گذاشت.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه در طول تاریخ عمامه به سرهای انگلیسی همیشه بر سر ملتشان کلاه گذاشته اند گفت: از همین عمامه های انگلیسی شبکه بهاییت، بابیت و شبکه فراموسونری در تاریخ معاصر شکل گرفته است.

,

مهدوی تأکید کرد: عمامه به سرها باید مواظب باشند هویت عمامه شان تغییر نکند. هم اکنون عمامه به سرهای تشیع انگلیسی در لندن علاوه بر اینکه یک کلاه گشاد انگلیسی – صهیونیستی بر سرشان رفته است وسیله و واسطه فریب و افتراق جهان اسلام گشته اند.

,

وی با بیان اینکه بهتر است مسئولان محترم نظام با تبعیت از ولایت فقیه حافظ و حارس برکات و عزت ناشی از خون پاک شهیدن باشند اظهار کرد: مسئولان باید بواسطه ارتقای ایمان توکل بیشتری به خداوند داشته باشند چرا که کداخدایان عالم چه با لبخند روباه صفتانه اوبامایی و چه با عوعوی سگانه ترامپی قابل اعتماد نخواهند بود.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان افزود: اگر عمامه به سری باور به کدخدا در او زیاد شد که برای سامان و مدیریت زندگی سیاسی و اجتماعی مردمش به کدخدا باور کند یقینا شیطان کلاه بزرگی بر سر او خواهد گذاشت و جنس عمامه او از عمامه علوی تبدیل به عمامه اموی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه