اخبار داغ

نماینده شهرستان شاهرود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد:

اولین شاخصه انقلاب اسلامی دینی بودن است/ مسئولان شکر گزار خداوند برای نعمت انقلاب و این مردم همیشه در صحنه باشند

اولین شاخصه انقلاب اسلامی دینی بودن است/ مسئولان شکر گزار خداوند برای نعمت انقلاب و این مردم همیشه در صحنه باشند
نماینده شهرستان شاهرود در مجلس با اشاره به شاخص های انقلاب اسلامی اولین و مهمترین شاخص را دینی بودن انقلاب معرفی کرد و گفت: همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب حضور داشته و سهیم هستند و انقلابی با این ترکیب جمعیتی که همه کشور را در بر بگیرد در دنیا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود سید حسن  حسینی نماینده شهرستان شاهرود در سخنرانی خود هنگام پایان راهپیمایی 22 بهمن به شاخصه دینی بودن انقلاب اشاره کرد و افزود: از دیگر ویژگی های انقلاب می توان مردمی بودن آن را هم نام برد چرا که این انقلاب برخاسته از دیانت و فطرت الهی مردم است و بر اساسا یک تفکر و تئوری وایده شخص خاصی شکل نگرفته، ساخته دست بشر نیست بلکه کاملا دینی و الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با بیان این مطلب که بعد از 1400 سال که حکومت های مختلف در ایران حکومت کردند شخصیتی مانند امام فطرت انسان ها را بیدار می کند و به شکل اصیل و واقعی خود متصل می کند خاطر نشان کرد: روحیه ظلم ستیزی و عدالت محوری، نیکوکاری و همبستگی و همدلی و وحدت در دل مردم بیدار می شود و انقلاب اسلامی بر این اساس شکل می گیرد.

,

نماینده مردم شهرستان شاهرود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گذشت 37 از انقلاب و فراز و نشیب هایی که بر آن گذشته و تعارضا با دشمنان به ویژه آمریکا تاکید کرد: این تعارض در تمام مباحث اعم از داخلی با تحریم های فجل کننده و مباحث خارجی مانند حوادثی که در کنار مرزها و در کشورهای منطقه رخ داده به وضوح دیده می شود.

,

حسینی ضمن بیان این نکته که آمریکا با ایجاد حوادث مختلف در افغانستان، عراق، بحرین و سوریه کشور ما را در حلقه ای از آتش قرار داده تصریح کرد: اینکه ملت ایران از تمام این حوادث سربلند بیرون آمده امکان پذیر نبود مگر با عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به ایران نیست بکله به تمام آزادگان جهان تعلق دارد عنوان کرد: حرکت های آزادی بخش در سرتاسر جهان الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است مانند شیخ زکزاکی که تربیت یافته مکتب تشیع در حوزه علمیه قم است وقتی به کشور باز میگردد 25 میلیون مسلمان شیعه تربیت می کند یا در عراق که زمان صدام و بعد از آن در اختیار آمریکا بود امروز انقلاب اسلامی حکمفرماست اینها از مصادیق صدور انقلاب به شمار می رود.

,

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تحلیل حوادث آمریکا نیز اذعان داشت: در انتخابات اخیر آمریکا مهم نبود کدام احزاب رقابت کرده وبه پیروزی برسند چون همه آنها در جریان امپریالیسم قرار دارند و حرکت می کنند اما حرکت مردمی در آنها جریان ندارد.

,

حسینی حوادث اخیر آمریکا را آشکار شدن زوایای پنهان این دولت استکباری خواند و ابراز داشتک ترامپ در مسیر سیاست های گذشته آمریکا حرکت می کند امام مردم آمریکا به دنبال آزادی و عدالت خواهی هستند و مسئولین به دنبال اهداف کثیفشان حرکت می کنند.

,

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند پاسخ آمریکا و ترامپ را در روز 22 بهمن خواهیم داد اظهار داشت: مسئولان نظام باید شکرگزار خدا برای نعمت جمهوری اسلامی و این مردم باشند که 37 سال در سرما و گرما در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند و این خود عامل بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

,

حسینی در پایان سخنانش گزارش عملکرد چند ماه اخیر خود در مجلس را نیز به مردم ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه