اخبار داغ

هلاکت 220 تن از تروریست‌های بعثی تکفیری و 2 تن از سرکردگان آنها

هلاکت 220 تن از تروریست‌های بعثی تکفیری و 2 تن از سرکردگان آنها
حدود 220 تروریست دیگر تروریست‌های بعثی تکفیری از جمله دو تن از سرکرده های این گروهک‌ها در درگیری‌های دیروز با نیروهای ارتش و مسلح عراق کشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، حدود 220 تروریست دیگر تروریست‌های بعثی تکفیریاز جمله دو تن از سرکرده های این گروهکها در درگیری‌های دیروز با نیروهای ارتش و مسلح عراق کشته شدند و تعدادی از خودروهای تروریستها منهدم شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
 نیروهای عراقی دو حمله تروریستی به پالایشگاه بیجی و جنوب کمربند امنیتی بغداد را دفع کردند و دهها تروریست از جمله "ابو خبیب" جزایری یکی از دستیاران "ابو بکر بغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش و "نیسان شبیب هذال" یکی از سرکرده ها یتروریست‌های بعثی تکفیریو چهار تن از دستیاران وی را به هلاکت رساندند.
,
 
,
"نادیه عبیدیگ خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت: برای دومین روز پیاپی نیروهای مسلح عراقی توانستند دو حمله تروریستی را به پالایشگاه بیجی و جنوب بغداد پایتخت عراق دفع کنند.
,
 
,
در حالی که نیروهای مسلح عراقی توانستند 56 مهاجم را بکشند و 17 دستگاه خودروی مسلح آنها را در اطراف بیجی منهدم کنند ، درگیری بین نیروهای عراقی و گروهک‌های تروریستی در مناطق قائم نزدیک مرز سوریه ، منطقه العظیم ، شرطان ، بیجی ، العلم و ضلوعیه در استان الانبار به شهادت فرمانده تیپ 23مجید فهداوی و هلاکت 83 تروریست از جمله ابو  خبیب جزایری یکی از دستیاران ابو بکر بغدادی و نیسان شبیب هذال یکی از سرکرده های داعش و چهار نفر از دستیاران وی منجر شد.
,
 
,
در سامرا و الانبار نیز گردانهای دفاع مردمی توانستند جاده بین بغداد و سامرا و منطقه الجزیره را به صورت کامل از وجود پلید گروههای تروریستی پاکسازی کنند و 61 تروریست را به هلاکت رساندند.
,
 
,
"صبری ملا "نویسنده و تحلیلگر عراقی گفت: "این گروهک‌ها از شهروندان به عنوان سپرهای انسانی استفاده می کنند تا بقای خود را تضمین کنند. ما به تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و به حمایت‌های مردمی در مناطق نیاز داریم تا ارتش بتواند مأموریتش را انجام دهد."
,
 
,
از طرف دیگر درگیری بین دو گروه تروریستی داعش و نقشبندی بر سر اموال به غارت رفته از بانک‌های عراق به هلاکت 17 تروریست در کرکوک منجر شد.
,
 
,
همچنین درگیری جنگجویان ابو بکر بغدادی و دستیارش به نام ابو جرناز "والی موصل" بر سر آثار باستانی به سرقت رفته به برکناری ابو جرناز از سمتش و تعیین ابوبکر خاتونی به جای ابوجرناز منجر شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه