اخبار داغ

امامان جمعه شهرستان های استان تهران تاکید کردند؛

آمریکای خون‌خوار و اسرائیل کودک‌کش، امروز پیام ملت ایران را دریافت کرد/ نجات امت از استبداد شاهنشاهی یک نعمت بود

آمریکای خون‌خوار و اسرائیل کودک‌کش، امروز پیام ملت ایران را دریافت کرد/ نجات امت از استبداد شاهنشاهی یک نعمت بود
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حور پرشور راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در سراسر شهرستان های استان تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حور پرشور راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در سراسر شهرستان های استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان تهران

,

امام جمعه دماوند: آمریکای خون‌خوار و اسرائیل کودک‌کش، امروز پیام ملت ایران را دریافت کرد

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های سیاسی اجتماعی این هفته شهر دماوند که با حضور پرشور راهپیمایان روز ۲۲ بهمن برگزار شد، با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا، اظهار داشت: بندگی و رابطه باخدا حضرت زهرا، دفاع از حریم ولایت، همسرداری و ام‌ابیها بودن حضرت، ویژگی‌هایی از آن حضرت است که هرکدام تفسیری از کامل‌ترین انسان عالم است.

,

وی گفت: نماز، روزه، حج، امربه‌معروف و نهی از منکر، تلاوت قرآن فاطمه (س)، هرکدام تفسیری از شخصیت والای آن حضرت را در بردارد.

,

امام‌جمعه دماوند با بیان این‌که پیامبر به خانه حضرت فاطمه الزهرا (س) بدون اجازه وارد نمی‌شد، بیان کرد: دشمنان اسلام و پیامبر، درب این خانه را شکستند و زن نمونه عالم را که پیامبر بوی بهشت را از ایشان استشمام می‌کرد، به شهادت رساندند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اینکه یکی از مصادیق تقوا، حفظ جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید پاسخگوی خون شهدا در روز قیامت باشیم و تقوای جمعی ما، با وحدت دشمن‌شکن حاصل می‌شود.

,

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی با تشکر از تمام افراد و ارگان‌هایی که دهه فجر و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را برگزار کردند، تصریح کرد: دشمن پیام امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ملت ایران را دریافت کرد و پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قابل‌مقایسه با گذشته نیست و دشمنان را متحیر کرده است.

,

وی با بیان این‌که آمریکای خون‌خوار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش، امروز پیام ملت ایران را دریافت کرد، تأکید کرد: برخی گفتند اوباما مؤدب بود و قدر وی را ندانستیم؛ در حالی‌که باید بدانیم اوباما و ترامپ دو روی یک سکه هستند و تنها ترامپ دستکش مخملی را از پنجه چدنی آمریکا را بیرون آورد و آنچه اوباما تنظیم کرده است؛ ترامپ دیوانه‌وار در حال اجرا است.

,

امام جمعه دماوند با بیان اینکه رسانه‌های جهان، تشکر رهبر انقلاب از ترامپ را برجسته کردند، بیان کرد: ترامپ خود فساد داخل نظام آمریکا و چهره واقعی آمریکا را نشان داد و این‌گونه لازم نیست برای نشان دادن چهره آمریکا، ما زحمتی متحمل شویم.

,

حجت‌الاسلام فتاح با اشاره به این‌که حال که چهره شیطانی آمریکا، بار دیگر آشکار شد، تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی به پشتیبانی حضور میلیونی امروز ملت و رهبر انقلاب، در صحنه‌های جهانی حاضر شوند و ایفای نقش کنند.

,

 

,

امام جمعه رباط کریم: جنایات دشمنان انقلاب بر کسی پوشیده نیست

,

حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جممعه شهر رباط کریم که مصادف با روز ۲۲ بهمن ماه بود، اظهار کرد: مردم  در روزهای انقلاب توانستند با ایمان خود در مقابل گلوله بایستند، هیچ کس فکر نمی کرد رژیم شاهنشاهی ایران با پشتیبان آمریکا از بین برود و امام راحل با تقوایی که داشت مردم را رهبری کرد و در مردم انگیزه آزادی ایجاد کرد.

,

وی افزود: خداوند به هرکس که حرکت کند و در مقابل ظلم ایستادگی کند قدرت مغابله می دهد ما مدیون انقلاب هستیم که به ما ازادی داد که به ما را تبدلیل به قدرتی در کرد که هیچ کس نمی تواند دیگر او را به استعمار بگیرد و ما مدیون انقلاب هستیم.

,

وی تأکید کرد: آرمان‌های امام خمینی کبیر در قلب‌ها و یادهای مردم است، بیاییم به فرزندانمان این آرمان ها را بشناسانیم ما مردم باید مواظب باشیم این پرچم بر روی زمین نیفتد.

,

حجت الاسلام محمدی نژاد اضافه کرد: بگذارید دشمنان انقلاب هر چه می خواهند بگویند و شما با حضور در ۲۲بهمن ماه خود تو دهنی محکمی به این دشمنان بزنید.

,

امام جمعه رباط کریم بیان کرد: جنایات دشمنان انقلاب بر کسی پوشیده نیست، چه کسی داعش را تاسیس کرده است، چه کسی دانشمندان و عالمان دیگر کشور ها را ترور می کند، آیا کشور ما تروریست است که در مقابل داعش ایستادگی می کند یا شما که مردم و کودکان را به راحتی می کشید؟

,

وی با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی بعضی از پیام‌ها به دروغ می اید، ما نباید این پیام ها را نشر دهیم و حتی نباید این پیام ها را مطالعه کنیم چون این ها دروغ ها هستند و غیبت هایی هستند که نباید زده شود.

,

 

,

امام جمعه قدس: ۲۲ بهمن برای مردم ایران اسلامی روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است

,

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم امیراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس، در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: همه ی شما را به رعایت تقوای الهی دعوت میکنم که همین تقواست که شما را به سر منزل مقصود خواهد رسانید و از شر بلایا و گرفتاری های روحی رهایی می بخشد.
امام جمعه شهرستان قدس در ادامه عنوان کرد: در تاریخ هر جامعه‌ای رخدادها و وقایع متعددی وجود خواهد داشت که برای آن مردم معنی و مفهوم دارد.

,
,

وی تصریح کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان نیز این چنین رویدادهای مهم وجود دارد که هر کدام از آنها برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ و شیرین متعددی است و عبرت‌های آموزنده بسیاری برای ما دارد.

,

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به مبارزه ۲۰۰ ساله مردم ایران برای رهایی از ظلم و سرسپردگی در برابر کشورهای استکباری گفت: در طول این ۲ قرن رخدادهایی بسیاری را ملت ایران تجربه کرده است، اما برای این مردم روز ۲۲ بهمن معنی و مفهوم خاصی دارد.

,

میراحمدی تاکید کرد: ۲۲ بهمن برای مردم ایران اسلامی روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است و ما در این روز با پیروزی بر طاغوتیان، زندگی آزاد و مستقل را آغاز کردیم.

,

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ آغاز راه بسیار سخت برای حفظ انقلاب و دستاوردهای قیام ملی و دینی ملت ایران است، گفت: طی بیش از ۳ دهه اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر حربه برای ضربه زدن به مردم ما و انتقام گرفتن از انقلاب استفاده‌ کرده‌اند.

,

امام جمعه شهرستان قدس افزود: خوشبختانه تمام توطئه‌های دشمنان با هدایت و درایت ولایت و ایستادگی مردم و مسئولان خنثی شده و از این پس نیز در سایه وحدت و همدلی ملی این راه را با قدرت طی خواهیم کرد.

,

میراحمدی در پاسخ به این پرسش که حضور گسترده مردمی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چه پیامی برای جهانیان دارد؟ گفت: مهمترین پیامی که با حضور در راهپیمایی به غربی‌ها به ویژه دشمنان کشور می‌دهیم این است که مردم ما دست از پیگیری آرمان‌های خود برنداشته و اجازه نمی‌دهد که دشمنان آسیبی به این نظام و کشور وارد سازند.

,

وی در پایان تاکید کرد: همچنین مردم ما با حضور در راهپیمایی با ولایت تجدید میثاق کرده و آمادگی خود را برای ایثار و فداکاری در راه رهبری به جهانیان ثابت خواهند کرد.

,

امام جمعه اسلامشهر: نجات امت از استبداد شاهنشاهی یک نعمت بود

,

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نوروزی امام جمعه اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک پیروی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن تا ۳۸ سالگی  گفت: از ارکان نماز جمعه یادآوری و توصیه به تقوا است ، امام علی (ع)، می فرمایند که تمام دین سه چیز است  که آن عفت در همه زمینه و ابعاد،  ورع که یک مرتبه بالاتر از تقوا است  و سومین چیز حیا است .

,

وی تصریح کرد: نجات امت از ظلم، استبداد شاهنشاهی و سلطه بیگانگان  بدست امام خمینی (ره)،  یک نعمت بود.

,

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده است که فاطمه (س) در پیشگاه پروردگار ۹ نام دارد: فاطمه، صدیقه،مبارکه، طاهر، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه،  و زهرا.

,

وی ادامه داد: کنیه های  و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)  بسیار است، ام الائمه، ام الحسن از جمله کنیه ها است اما پدر بزرگوارشان ایشان را “سیدالنساء العالمین” نام نهادند، لقب دیگر ایشان”ام ابیها” است .

,

خطیب نماز جمعه اسلامشهر تاکید کرد: در لوحی که پیامبر به ایشان اعطا کرد اعلام شده بود هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد به همسایه اش توجه کند ، در جایی دیگر علی (ع) گفت که پیامبر آنقدر سفارش همسایه را کردند که من تصور کردم همسایه ارث می برد اما امروز متاسفانه همسایه از همسایه خبر ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر ادامه داد:در ادامه لوح اهدایی پیامبر آمده بود هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد مهمان نواز باشد و سخن خیر بگوید.

,

وی در پایان به گوشه ای از رویداد های مراسم خاکسپاری حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد در حالی اشک در چشمان نمازگزاران حلقه زد.

,

 

,

امام جمعه قرچک: ملت ایران همه نوع رشد را بر محور معنویت و عزت می‌خواهد

,

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: به ریسمان تقوی چنگ زنید زیرا ریسمان است با دست‌آویز محکم- و پناهگاهی است که قله آن بلند و مطمئن است.

,

وی گفت: رستگاری امت اسلام به‌اندازه اطاعت آنها از پیامبر (ص) بوده است و اگر اطاعت از پیامبر و امام نباشد دین معنی ندارد، میزان اطاعت درست به‌اندازه بصیرت وبینایی است.

,

امام‌جمعه قرچک تأکید کرد: هر چه به سر اسلام آمد، به خاطر بی‌بصیرتی و گاهی دنیاطلبی بوده است، طالبان دنیا به خاطر دنیا اسلام ناب را رها کردند و طالبان آخرت به خاطر نادانی و کج فهمی اوصیاء را رها کردند.

,

اسماعیلی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: رحمت خدا بر شما ملت فهیم، بصیر و همیشه درصحنه، درود خداوند بر اطاعت پذیری شما از ولایت‌فقیه، زبان از توصیف قاصر و عقل از تحلیل عاجز است.

,

ایمان ملت با بصیرت ایران اسلامی دنیا را مبهوت کرده است

,

وی افزود: ایمان ملت با بصیرت ایران اسلامی دنیا را مبهوت کرده است، قدرت عظیم ولایت و ایجاد وحدت منت بزرگی الهی بر ما است، اگر امام معصوم هم باشد ولی امت امام بصیرت وهمت نداشته باشند، امام مظلوم و رسالت او ابتر می‌ماند.

,

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: مردم شهیدپرور شهرستان قرچک محکم‌ترین پاسخ را مشت محکم به دهان یاوه‌گویان زدید، آمریکا بداند مردم ما همچنان دولت آمریکا را به‌عنوان دشمن شماره یک خود می‌دانند.

,

وی گفت: ملت ایران همه‌چیز و همه نوع رشد را بر محور معنویت و عزت می‌خواهد و هر مذاکره‌ای، توافقی و قراردادی باید با حفظ عزت، اقتدار و استقلال صورت گیرد.

,

اصول انقلاب ما قابل تغییر نیست

,

امام‌جمعه قرچک گفت: پیام ملت ما به استکبار و هم‌پیمانانش این است، که اصول انقلاب ما قابل‌تغییر نیست و استکبارستیزی- ظلم‌ستیزی- سلطه‌ستیزی –فساد ستیزی –مظلوم نوازی –استقلال فکری و فرهنگی- استقلال سیاس –استقلال اقتصادی نشأت‌گرفته از اسلام ناب محمدی و نهضت امام حسین (ع) و قیام امام راحل (ره) می‌باشد.

,

وی با اشاره به سخنان امام راحل بیان کرد: اصل اسلامیت نظام که امام عزیز در صحیفه نور جلد ۱۰ صفحه ۲۶۶ می‌فرماید: من حقیقتاً نگران اسلام هستیم، ما اسلام را از چنگ محمدرضا درآوردیم و خوف آن را دارم، که به چنگ ما مبتلا شود، آدم‌های جاهل و وابسته‌ای هستند، که به خیال خودشان به اسلام خدمت می‌کنند؛ ولی به حیثیت اسلام ضرر می‌زنند.

,

اسماعیلی تأکید کرد: عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف طرح اقتصاد مقاومتی در ۲۴ بند تدوین شد، به کدام بند عمل شد و  تنها راه پیروزی، موضع مقام معظم رهبری موضوع مقاومت است.

,

وی افزود: راه خروج از تحریم‌ها و تمدیدها و عبور از مقطع حساس کنونی و پیچ تاریخی، مقاومت و اراده بلند ملت است و فشارهای دشمنان ما کوچک‌تر از آرمان‌ها و عقاید مقدس ملت ما است امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: اگر به شیطان‌های اکبر اعتماد کنیم و عقلانیت را در سایه امید به شیطان‌ها به‌کار ببندیم نتیجه آن سراب است، دشمن آن‌قدر ضعیف هستند و چنان از قدرت حزب‌الله وحشت دارد، که از یک کودک ۵ ساله بی‌دفاع هم حساب می‌برد.

,

وی بیان کرد: ایمان راسخ، ولایت‌فقیه، اتحاد ملت  سه مرکز و مصدر تولید قدرت نظام جمهوری اسلامی است و اقتدار نظام منوط و مربوط به این سه عنصر است، ارزش‌ها را پاس بداریم وبرای صاحبان انقلاب، دل‌سوختگان انقلاب، خانواده‌ها شهدا و نیروها جان‌برکف ولایت ارزش قائل بشویم.

,

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: به بسیج و سپاه، نیروهای انقلاب در همه سازمان‌ها و نهادها، مدارس و دانشگاه بها بدهیم، امروز ملت ایران به عشق اسلام، ولایت، رهبری و ارزش ها آرزوهای اوباما وترامپ را لگدمال کردند.

,

 

,

امام جمعه شهرری: آمریکا دست از پا خطا کند پایگاههایشان در منطقه مورد تهدید موشک های ایران واقع می شود

,

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم، مسؤولان و راهپیمایان ۲۲بهمن در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: انسان در سایه تقوا می تواند به همه نیکی ها دست یابد.

,

شاهچراغی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم ما سرمایه های عظیم کشور هستند که شاه را بیرون کرده، امام را آورده و پس از ۳۸ سال مقاومت پای انقلاب ایستاده اند.

,

وی افزود: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که ملتی ۳۸سال پای انقلاب خود ایستادگی کنند و لذا این امتیازی برای کشور ایران است که مسئولان می توانند با تکیه بر مردم مشکلات را برطرف کنند.

,

امام جمعه شهرری بیان کرد: امسال راهپیمایی پررنگ تر از سالهای پیش برگزار شد که به خاطر پاسخگویی ملت بصیر ایران به سخنان رئیس جمهور آمریکا بود.

,

شاهچراغی با بیان اینکه ملت ایران شجاعت را از امام خمینی و رهبر معظم انقلاب آموخته اند، گفت: مهمترین پیام راهپیمایی عظیم ملت ایران به آمریکا و غرب، نمایش شجاعتشان بود که نشان دادند  از هیچ قدرت استکباری در جهان ترس و واهمه ای ندارند.

,

وی تصریح کرد:ملت ایران با سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که با کوچکترینتهدیدی تسلیم می شوند و منافع آمریکایی ها را تأمین می کنند فرق دارد و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز نشان دادند کههرگز با تهدیدها، فشارها و تحریم های مستکبران از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

,

امام جمعه شهرری با اشاره ظلم های ۳۰۰ سال گذشته آمریکا و انگلیس بر ملت ایران، بیان کرد: رژیم استکبار حتی به کسانی هم که در جهت منافع آنان گام بردارند، رحم نمی کنند همانگونه که بهحاکمان مستبد و خود فروخته ای مانند مبارک در مصر، محمد رضا در ایران و قذافی در لیبی که کشورشان را در جهت منافع غربی ها می فروختند، رحم نکردند.

,

شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: آمریکایی ها که در منطقه خاورمیانه که بیش از ۸۰۰ پایگاه دارند، بدانند که ملت ایران از تهدیدهایشان هراسی ندارند و در صورت لزوم تمام منافع آنها را در منطقه خاورمیانه از بین می برد.

,

وی اذعان داشت: امروز موشک های یمن به نزدیکی پایتخت عربستان رسیده و دماغ سعودی ها را به خاک مالیده است که این اعمال مقتدرانه در کشورهای یمن، سوریه و عراق به دلیل پشتیبانی و حمایت ایران از این کشورها است و لذا ملت ایران به راحتی می توانند دماغ آمریکا را به خاک بمالند.

,

 

,

امام جمعه ملارد: امید بستن به شیطان بزرگ سرابی بی حاصل است

,

حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر ملارد با اشاره به دیدار کارکنان و فرماندهای نیروی هوایی با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در ای دیدار فرمودند: رییس جمهور امریکا ماهیت و حقوق بشر امریکایی را بر ملا کرد. کسانی که ادعای این را دارند که می‌خواهند بشر را نجات دهند به یک کودک پنج ساله دستبند می‌زنند و او را دستگیر می‌کنند.

,

وی افزود: آیا این اقدام بویی از بشر دارد؟  این‌ها بوی حیوانیت و وحشی گری دارند. ترامپ گرگ‌تر از دیگر رییس جمهورهای آمریکا  است.

,

حسینی نوری تشریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند: امید بستن و امیدوار بودن به شیطان بزرگ آمریکا و کشورهای غربی سرابی بی حاصل است. برای ما بعد از ۳۸ سال روشن است که نباید به امریکا اعتماد کنیم.

,

وی تصریح کرد: امریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند. زمانی ناوهای امریکا، شوروی و سوریه در زمانی وقتی ناوهای خود را روشن می‌کردند خیلی از کشورها می‌ترسیدند. کجای دنیا را سراغ دارید که سرباز امریکایی را دستگیر کند و امریکا تواند عکس‌العملی از خود نشان دهد  . اشک و گریه و ناله نیروهای امریکایی تنها اقدام آن‌ها بود.

,

امام جمعه ملارد گفت:  امروز ما به این عزت اقتدار رسیدیم، این عزت و اقتدار را مدیون شهدا هستیم مدیون امام و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم. مدیون حضور مردم عزیز و بصیر ملت ایران هستیم که پشتیبان مسئولین نظام و نیروهای نظامی ما است. لذا مسئولین ما بدانند نباید به دشمنان نگاهی و امیدی داشته باشند.

,

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند: اوباما هم مانند دیگر روسای جمهور امریکا کارنامه سیاهی دارد. داعش را وی راه اندازی کرد و آتش جنگ در منطقه را وی زد. فتنه ۸۸ و حمایت  از فتنه گران را اوباما و متحدانش در منطقه انجام دادند. تحریم‌ها را اوباما بر ملت ایران افزود.

,

حسینی نوری گفت: این جنایت سران آمریکا است که بر مسند ریاست جمهوری امریکا نشسته بودند. ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند. ملت ایران آمریکا را مظهر عهد شکنی و بی اعتمادی می‌داند.

,

امام جمعه ملارد با اشاره به شهادت نیروی پلیس شهید علی احمد نژاد این واقعه را به خانواده شهید و مردم شهرستان ملارد تسلیت گفت.

,

وی خطاب به دستگاه قضا و نیروهای نظامی و انتظامی اذعان کرد: نباید مردم احساس نا امنی داشته باشند و اشرار احساس امنیت کنند. در این برخورد اخیر که با قاتل این شهید عزیز صورت گرفت یک احساس امنیت بسیار خوبی برای مردم شهرستان ملارد حاصل شد. برخورد سریع و قاطع باعث فرار اشرار از منطقه شده است. این موضوع باید با قاطعیت ادامه داشته باشد. شهرستان ملارد باید برای اشرار، سارقین و قاچاقچیان نا امن باشد.

,

 

,

امام جمعه پردیس: برخی افراد علی‌رغم بدعهدی آمریکا دل در گرو آمریکا دارند

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان پردیس که با حضور پر شور آحاد مختلف جامعه در مصلی شهر پردیس برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز ۲۲ بهمن بود و شما مردم با کرامت، بزرگواری و بصیرت در مراسم راهپیمایی و جشنهای دهه فجر شرکت کردید.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و مسوولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حرکت ۱۹ بهمن سال ۵۷ رزق لایحتسب است. کسی تصور نمی‌کرد طیف عظیم از درون و بدنه ارتش جدا شده و به انقلابیون بپیوندند.

,

امام جمعه پردیس با اشاره به این‌که حرکت نروهای نیروی هوایی یک حرکت خیلی عظیم بود، افزود: فعل انجام شده از سوی نیروی هوایی حرکتی عظیم و بسیار ارزشمند بود. حرکت همافران، درجه داران و مسوولان نیروی هوایی واقعا کمر نظام، ارتش و رژیم پوسیده شاهنشاهی که آخرین لحظات مرگ و عمرشان برای باقی ماندن نظام طاغوت بود شکست.

,

وی بیان داشت: بسیاری از نیروها و مسوولان بزرگ گارد شاهنشاهی کشور را ترک کرده بودند اما کسانی هم باقی مانده و هنوز خودنمایی می‌کردند.

,

حجت‌الاسلام توسلی تاکید کرد: مومنین و کسانی که دل در گرو خد دارند منتظر رزق لایحتسب باشند.

,

وی در ادامه گفت: اوج بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و مسوولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان و تحلیل ایشان از دشمنی‌های آمریکا بود و بعد هم از رئیس جمهور جدید این کشور تشکر کرد.

,

امام جمعه پردیس ادامه داد: ما سی و چند سال است که بد عهدی، پیمان شکنی، ظلم و ستم امریکا را فریاد می زنیم اما عده ای با رویت این مسایل باز هم در گوشه قلبشان دل در گرو محبت آمریکایی‌ها دارند.

,

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «این آقا (ترامپ) در همین چند هفته تمام حقایق فساد اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی امریکا را عریان و برهنه جلوی چشم دنیا به تماشا گذاشت.

,

حجت‌الاسلام توسلی در پایان تصریح کرد: در رقابت‌های انتخاباتی کاندیدای دو حزب از دو طرف شروع کردند مشکلات طرف مقابل را بیان کرده و آبروی طرف مقابل را بردند.

,

 

,

امام جمعه فیروزکوه: جابه‌جایی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) امری محال و غیرممکن است

,

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه که با حضور پر شور مردم  همراه بوده پس از دعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: مسئولان تمام قد ایستاده‌اند تا مسائل مردم را مرتفع کنند و دل‌هایشان مملو از امید و چشمانشان از این امید تلائلو کند، با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، افتخارات، اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های بزرگی صورت گرفته است.

,

وی خواستار شد: مردم در انتخابات سال آینده هم به صورت خودجوش، حضور گسترده داشته باشند.

,

امام جمعه فیروزکوه به قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته‌ایم که رئیس جمهور آمریکا، مدعی مدافع حقوق بشر و عدالت در جهان می‌گوید “ایرانی خطر است، حتی بچه پنج ساله‌اش از نیروی پنج ستاره جهان خطرناک‌تر است” ، بنابراین شما مردم امروز با فریادهایتان به‌دنیا اعلام کرده‌اید که تا آخرین نفس پای انقلاب خود می‌مانید.

,

وی ادامه داد: هم به آمریکایی‌ها، مستکبران و هم به افرادی در ایران که گاهی طوری سخن می‌گویند که انگار از آن طرف آب‌ها آمده‌اند؛ شما مردم با حضور خود برای این افراد هم خط‌مشی تعیین کرده‌اید، و اعلام کردید همراه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با انگشت اشاره ایشان حرکت می‌کنید.

,

حجت‌الاسلام اسماعیلی به حضور پوتین نزد رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد زانو زدن ترامپ و امثال او در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

,

خطیب نماز جمعه فیروزکوه به بارش نزولات الهی در شهرستان اشاره کرد و خواستار شد: جوانان را به کار در عرصه کشاورزی ترقیب و راهنمایی کنید، تا جوانان با دانش جدید و به روز به جای حیرانی و اعتیاد در فضاهای مجازی به توسعه وکشاورزی در منطقه و در زمین های آبا و اجدادی خود بپردازند.

,

وی بحث مربوط به جابه‌جایی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) که از سوی یکی از مسئولان بیان شده را بدون مشورت گرفتن دانست و گفت: جابه‌جایی امامزاده اسماعیل (ع) امری محال و غیرممکن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه